|
|
今日出左MK買野,,好鬼累∼
聽日又要番學,,唉**
吾撚想番囉∼
曰曰都吾開針,,
真係做吾到開心甘過日子...
擺係個心到好撚辛苦,,
講又吾知點講!!
對住d仆街好煩,,
扮見吾到都吾得啦∼
**為了他 又再勉強去談天論愛
又再振作去慰解他人
如難復合便盡早放開 凡事看開
又再講 沒有情人時還可自愛
忘掉或是為自己感慨
笑住說沉淪那些苦海 會有害
*因為我 堅強到
利用自己的痛心 轉換成愛心
抵我對他操心
已記不起我也有權利愛人
誰人曾照顧過我的感受
待我溫柔 吻過我傷口
能得到的安慰是失戀者得救後
很感激忠誠的狗
誰人曾介意我也不好受
為我出頭 碰過我的手
重生者走得的都走 誰人又為天使憂愁
甜言蜜語沒有 但卻有我這個好友*
直到他 又再告訴我重新被愛
又再看透了我的將來
完成任務後大可喝彩 無謂撘檯
別怪 他就怪我永遠難得被愛
然後自虐地讚她可愛
往日最徬徨那刻好彩 有我在
Repeat *
白雪公主不多
認命扮矮人的有太多個 早有六個
多我這個不多 我太好心還是太傻
未問過他有沒有 理我的感受
待我溫柔 吻過我傷口
能得到的安慰是失戀者得救後
很感激忠誠的狗
誰人曾介意我也不好受
為我出頭 碰過我的手
重生者走得的都走 誰人又為天使憂愁
甜言蜜語沒有 但卻有我這個好友
|
| 刊登時間︰2006-05-07 09:18 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
|
唉**你想同我爭仔,,雖然我冇仔,,但係我都知佢吾鐘2我∼我亦都冇諗過要同你爭∼
得啦,,知撚你勁啦..咪係我面前哂命啦∼
我吾受e套嫁∼
你溝佢關我乜撚事牙..
行撚開d啦!!
心淡哂∼
我都吾會勉強e d 野∼ |
| 刊登時間︰2006-05-06 11:43 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 32 | 33 | 34 | 35 | 36 | ... | 49 | »
|
|