|
|
卡卡**今日好少堂上,,英文堂訓左半粒鐘,,吾明whywhy d人重可以睇到o甘happy囉,,,上堂笑到我仆街,,今日又剪去頭髮,,又整多次負離子,,唉**哂命,,個頭又好樣衰,,kaka**Xx2]]]吾寫lu,,要洗白白啦,,
|
| 刊登時間︰2006-02-11 12:33 AM [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
|
kaka**開板大吉,,e家就黎33點lu,,,yeah!真係早牙,,個板未整好..事但,,聽日先算啦,,唉**又要返學啦,,悶到抽根,,頂,,上堂肯定訓得著,,oh!Zzzz"吾寫lu,,訓啦,,out]]]]Xx1
33零3分寫完,,/\/\*
*問我有沒有 確實也沒有 一直躲避的藉口 非甚麼大仇
為何舊知己 在最後 變不到老友
不知你是我敵友 已沒法望透 被推著走 跟著生活流
來年陌生的 是昨日 最親的某某*
|
| 刊登時間︰2006-02-05 03:09 AM [ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 40 | 41 | 42 | 43 | 44 | 45 | 46 | 47 | 48 | 49 |
|
|