■□■□■□■□■□■■□■□■□■□■□■■□■□■□■□■□■
今日番學我早左牙"HAPPY"吾洗詩穎等** 唉=]早會之後"
老師叫我出去........冇嘜野"佢問我系咪想去1仁. . .我話吾系"跟住
俾佢訓話訓左好耐!!妖!佢FEEL我系吾想俾老C鬧. . .ANDTHEN乖乖
女個D"SO FEEL我系因為甘"要去1仁. . . 好無奈囉"><"別提了!!
第1個小息"詩穎夾到隻手. . 好吾開心!!個時我吾知佢夾到. . .以
為佢屈到!!見到佢好ACHE!!好無奈. . .我成碌碌木甘企系到. . .
都吾知WHY我會甘囉!!好 !!WHY. . . . .好蠢!!!!!!-00000000000-
唉*******WHAT'S THE FUCK?ON99!!FD有事都吾知. . . . 食 吧XD"
SORRY"詩穎=]!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! 好內疚 &跟住老C叫我
去訓導處落口供. . .都吾知點寫!!好驚寫錯囉!!!!!!!!!!!!!=]
到左LUNCHTIME"牙嘉好火!!!ME2!! 死八婆"夠疆咪叫多
D人吾好同我地玩囉!!!!!FUCK"100%!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!勁想屌柒佢
><"!!!!!!!!!又吾知自己扮哂蟹甘. . . . . . . . . . . . . . . . .
科學堂"冇帶書"成堂同AR SAM個D系到傾計"SO GOOD!!!BUT搞到
小保好火!!!!吾知系咪BECAUSE我地呢. . . . . . . .LF吾係陳嘉穎霸哂
D野黎做!!!我地都會幫手啦!!!=]BUT我地都有D吾岩. . . . . . 卡卡**
哈哈"SO HAPPY"吾洗系班房溫書" 但系譚情有事走到. . . . .
SO冇補習!!唉"尋日佢BIRTHDAY冇同SAY HAPPY BIRTHDAY!!SOR!
系6B HEA完之後就去左阿波羅食野!!!!跟住就番左屋企食麵!!!
|