|
|
吾 開 心"吾 開 心"吾 開 心"吾 開 心"吾 開 心"吾 開 心"
眼淚的好戲 - 梁洛施
想知你今晚若有空
何解不找我令我不知所措
時時都迷迷糊暗戀著
卻怕你會不知道
三分鐘對話結束
才匆匆幾秒冒昧地再送出短訊
花一天等回覆
往往你如何令到我心痛
*差一些可一起
你與我那點距離
怎麽可以收窄至可親你
拿手機慨嘆也避忌
(大概到有天失去士氣/
害怕會有天趕到洩氣)
連偶爾碰見你都要避
你似當我後備
我與你那一些約會
約都未約定如何找你
年青的眼淚的好戲
也沒法感動你
突然先知愛情始終靠運氣
即使不見面也好
仍不分早晚學習換上你的喜好
胭脂水粉唇膏
何妨再從頭為你去深造 *
假使手機短訊有日失靈
我要會將每句話儲起
即使跟你完全無運氣
都真心真意受制於你
差一些可一起
你與我那點距離
怎麽可以收窄至可親你
拿手機慨嘆也避忌
但我永遠都不會放棄
仍四處探索你的氣味
我有我去預備
哪怕你那一些約會
約都未約定仍然等你
挨不起眼淚死相信
有辦法感動你
被人睇死也難減低我士氣
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
吾 開 心 吾 系BECAUSE呢 D野!!而 系 某D 野"
BUZ我 好 想 同 佢 講!
|
| 刊登時間︰2006-08-09 12:25 AM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
|
今 朝 約 左 珊 珊 10 點 3!跟 住 去 唱K,,唱 左2 個 半 鐘!
哈!我 地 飲D 野 同 食D 野 都1 樣/\/\"
都 未 試 過 唱K唱 到 把 聲 沙 哂. .. .嘻!
珊 珊 吾 敢 唱,,佢 要 用 伴 唱. . .
後 尾 俾 搞 到 佢 吾 洗 用"
係 甘 唱 合 唱!!唱 心 中 有 數 好 有FEEL,,吾 知 點 解!!
唱 完 行 左 陣!陪 珊 珊 去CRAZYROOM買 野"
買 完 去 搵 譚 譚!!
跟 住 搵 完 佢 咪 番 歸 咯
|
| 刊登時間︰2006-08-08 12:26 AM [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | ... | 49 | »
|
|