|
|
TODAY 11點 幾 先 起 身...跟 住 同 牙MA去 食 野*個 碗 野 勁 辣!!! 薄 荷 雪 泡!!
正 AR!! !! 食 完 1 個 番 歸"睇 電 視]*睇 睇 下 好 眼 訓"去 左SLEEPING^^
成 日 都 冇 野 做....同MINGMING 傾MSN"SO HAPPY!!
本 來 煲 粥 .. 但 又 吾 想 傾WO~SO 冇傾!應 承 左 方 鎮 話 打 俾 佢 又 冇 打 到....
FORGET左" 牙SAM 又 未 番....F.2又 吾 同 班"又 吾 想 入2H...那 怎 麼 樣!?
回 條 填 左 話 吾 入...但 係MS CHEUNG 1 定 好煩!!!明 天 再 算 吧!!
|
| 刊登時間︰2006-07-11 12:56 AM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | ... | 49 | »
|
|