|
|
HAPPY""終於考完試!!
今次D成績1定好差xd"冇溫過書!!中史吾合格><"
勁差!! . . . . . .OK驚平均分吾合格!!!
考科學又吾識=]]]唉*別提了-3333333-
放左去完彤彤屋企, , , 去食野, , , ,NEXT去唱K!!SO GD"
把聲勁沙" )))))))))))) 唱唱下, , , ,牙SAM打黎"
佢勁吾開心.!!因為. . . . .. .見到佢個陣佢講左D野!!搞到我
勁吾鋸佢><" 跟住指住佢黎鬧** SO SOR!!
唱完行左陣!!番到歸7點&&
END**
|
| 刊登時間︰2006-06-28 12:50 AM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
|
today冇嘜野""今朝7點10先起身!!!飛的番學"""勁趕!!!!!考試個陣""個膊頭勁痛!!!so亂做 d
maths!!! 唉***放左之後!!!!去左彤彤屋企!!!happy""" |
| 刊登時間︰2006-06-26 10:31 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | ... | 49 | »
|
|