|
|
TODAY成日係屋企同牙SAM煲粥~VERY BORING!!!!!!!!xd~哈哈"煲左3...4....個鐘!
KAKA" 又冇出過街.............><"""手提又冇得用"VERY DOWN~呢排好吾
HAPPY.......冇人會明!!唉***算把啦....FD??去死啦.......
|
| 刊登時間︰2006-06-10 11:19 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
|
今日..又遲左出門口..8點09分先番到去,,好險!-22222-今朝班房早會笑死我XD*D男仔
SINGING好鬼好笑"KAKA卡* 無奈*****好悶**冇人同我講野><"唉))*D FD又
吾同我講野.....心淡"憎死你地"有野就痴身痴世...REALLY頂U*個肺]]]]]]SORRY!!!冇理過
我FEELING..都系牙IRIS MA最賜我..LOVE U*>3333333333333<
-------------------------------------------------------------------------
小息見到U*HAPPY"BECAUSE冇人可以令到我笑!!!
|
| 刊登時間︰2006-06-10 01:15 AM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | ... | 49 | »
|
|