MySpace Music Playlist at MixPod.com
這裡倒閉了
有心情再開番xdd
趕功課~
星期3考唱歌-.-
慘喇...
請問大家有冇乜歌介紹-.-?
廣東話"既...記住係要岩3條麻甩佬唱-.-
好煩惱~~~
so sad/_\
我係到做緊乜
久違了^^
我番左黎喇XD
呢幾日好悶呀...
原來呀公呀婆好掛住我架/x\!
心裡真的很抱歉-x-!
我既表弟表妹都仲係咁可愛XD
不過家豪變左好多~.~
日日去泡吧...仲成鬼日食煙\0/!
唉...搞到番大6咁耐係網吧既時間仲多過係屋企...
今年利事好少-3-
不過都預左~.~
今次番去給我感覺係..好吵...好累...好凍-3-
睇黎今晚要訓教好既-v-睇下會唔會夢見妳先XD
期待下一龍幸福大結局
呢家係bloody momday2
有d野真係無得強求...
聽日番大陸lu~_~
要逗多d利是XD
應該番去1星期-3-!
i will "米修"xdd
有時候讓對方離開
他才可以找到
屬於自己的幸福
那也是一種愛
留得住個人...
留唔住佢個心...
咁有乜用?