咳咳.......,大家睇到個日誌主題,先其唔好誤會或者想歪野,佢5係你地所想的m,因為我前幾日已經完左架啦,5...聰明的你,應該都估到佢係邊個,佢之5係一個星期都會黎最少一次,剝奪我的人身自由的克我憎的我阿哥果個女朋友阿珊囉!!!仲有其實e篇日記我係30號打架,為左5洗咁煩,所以我會用x代替佢。
x好似大約10點幾至11點幾e段時間黎ge,un住我阿哥就搭左個門口鎖,(平時我d屋企人搭門鎖係代表所有人都返哂黎,或者係在home的人5再出街),咁好明顯你地都知道佢地想點啦!
un住第二日,我特登成日對住部computer,咁自然對得多就會累架la,就算我對眼5抖,部computer都要抖架,咁我咪息左部computer,走去訓囉!!!點知5洗1分鐘,x就看電腦打
,連個螢光幕都未開就話開5到機,白痴!
un住我阿媽去完街返黎,x見到就嬌聲細氣講「auntie呀!你返左黎呀!」真係頂佢5順,本來黑口黑面的,見到我阿媽就笑caca,真係識得轉面!
|