好yeah!!!今日我o既日誌終於開張喇,真係開心,希望大家會比面多d來我o既日誌喇。
唉......今日作文實唔掂喇,本來唔想打出來o既,免得比你地笑到面都yellow哂,但係又好鬼悶就打左出來喇 (慘喇!塊面點化都唔得喇......黃哂)作文要求以湖畔寫作,但係我以為湖畔係一種生物 所以米作左d白痴野落去,點知係作1個湖(都唔明why我咁白痴架)
作文實5掂!!!