痴線架......,今日7點幾無啦啦比人噪醒,仲以為係乜事,點知係去飲茶(無奈)
,un住仲同埋阿叔阿{女麻}飲茶,佢地o係到大聲講大聲笑(真係乞人憎好心佢o地啦....),大人有大人飲茶,靚女有靚女瞓教咪好lu,之後仲痴:一飲就飲到11點幾
,唉.....真係陰公呀,返到home已經接近12點啦,搞到人地冇得追supersun(新電視)果套戲,佢地真係好意思!

仲有佢地趁我同家姐去toilet講我地對佢地個仔唔好,哼!乜佢地個仔對我地好好咩,佢呀成日帶佢條女上來,簡直當我同家姐無道(其實我係無道,家姐先有道),咁佢呀有冇理我地感受呀(嘩...講哂d野個心真係舒暢哂)
,然之後我個姑姐話我家姐,「好心呀x歲就走去結婚啦」(用x因為女仔的年齡係要保持神秘感)
哼!我今日雖然冇返學,但係上左一堂寶貴o既課,從以上例證可證明佢地係重男輕女o既!,好乞人憎!

|