好開心呀......聽日就係我生日喇(可惜有代價---老1歲)但係唔怕我而+仲青春
今日上PE堂要人填幾歲,搞到我都5知點好,咁咪填左13囉點知比琪琪話我(梗係5好寫13la ,5好咁老ma),我真係死蠢咁都想5到
仲有今日阿屎,阿魚,cat仔,姍姐等人,買左個cake比我同琪琪慶祝生日,我真係有d眼濕濕(好感動呀) so我肯定5會5記得今日同埋你地架,foreverfriend , i love 你地呀