做返平時做開的野,平時我擦牙、洗面、扎頭髮、換衫都係用左10分鐘咋,但係今日5知搞咩,用左成半粒鍾都未得,我就發覺有d奇怪啦,咁我咪探熱囉!!點知成......38.1度,un住算la..返學。冇幾耐,阿媽就叫我食完野,就食退燒藥。食完退燒藥冇耐,我就嘔左d
un住我就走左去瞓,瞓到大約9點幾到,我比我阿媽嘈醒,去大埔睇醫生,都5明點解要去到大埔
今日係我生日後的第二日,可惜我就病左呢冇返學,病左並5係慘,慘就慘在重要比阿媽話今日係初一呀做咩病呀,咁5好意頭之類的野,先衰呢!
好!講返朝頭早果陣d精彩史先,今朝頭早果陣,我起身已經覺得5係好舒服,un住又冇理到,照去野出來,差5多全部都係水黎.....total嘔左2次,真陰公!!!un 住我咪打比姍姐,叫佢5洗等我走同埋幫我拎hw囉!
睇醫生咁遠!睇完醫生,我就返左home la
係屋企無野做,成日都無所事事,就on msn la ,un住cat仔,阿魚,琪琪仔都有在msn度問候我,好感動呀(都5知點解我成日,都好易感動)
um....大概7點半度,姍姐拎hw比我,我又5知,岩岩洗完頭冇扎頭髮、又冇梳頭個傻婆樣,就咁就比姍姐見到,真係慘!!!
|