`[[.`||▎*雪之果記 _"]]
◆*..×寧願留下友情..▲-,,緣份更是永久..+||
*,,原來,一廂情願比兩情相悅更為理想。-
`×◆*我在這邊默默的禱告=★"`希望你日後美好'°'|°
後日就係PARENT’DAY....
我諗都有好多學生怕這個日子...是嗎??
咁我要開心面對定係傷心面對呀??
我既成績會如我所願.....會理想嗎??
*我的心情------忐忑不安*
如果係尼間BAND3既學校..你成績不俗..這即代表咩呀??
你應該開心定係更加努力..令自己變得更強呀>??
明白到嗎?將來面對既不只是自己既學校的學生..而係全港的學生呀??
【這些說話...相信每人每都聽緊...聽D老師(嘮叨)的說話】@
我諗現在為自己的將來考慮都差不多了∼!∼
【你有咁多FD幫你搞一個生日PARTY@--我都好替你快樂....唔知我幾時先會有呢??】
考完試之後勁耐都冇打過日記....果排超唔想打...
為左個考試...好鬼煩....
怕考得差...考得唔好...
究竟我付出既..夠唔夠呀??
*有人講得岩...叻人同蠢人只係一線之差..
咁你想做邊種呢??想做天上的龍....定係地下既蛇呢??