| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2006 年 4 月 27 日 星期四  | |
好累呀!  |
|
今日係open day 既 preparation day。我身為插花班既一分子,當然要返去幫手啦∼
9:00 am 返到去,第一樣〔累事〕就衝住我而梨--將十幾筒花由女更衣室搬到有蓋操場!每筒有成五,六種花,不知幾重呀∼但d花又真係幾靚幾香既∼
咁跟住做咩?梗係插花啦∼諗下先..........都插左兩三個鐘架,靚唔靚就見仁見智啦∼插完花諗住返屋企,點知又見到李婉玲,佢問我一唔一齊食lunch,我就冇乜所謂,咁咪去囉∼去左Lucky 間大家樂。跟住下晝1:30 pm又返去學校幫手。哇!下晝仲累呀!不斷由四樓去返地下,地下上返四樓,上落起碼十次,仲要拎住野添∼(雖然係搭lift.....,但行去搭lift都幾遠水路架!)
講返前少少先,食完lunch係學校又見到杜展維(睇過我日記既,都知佢係邊個架啦),今次我地冇講過野,佢淨係望住我,俾左個眼神我,就走左啦∼不過講真,我又好耐冇見過佢。
成個下晝都係度整board同佈置,一直到4:30 pm先走得。Miss yam 同 Miss man 仲話我好,幫手幫晒全日XDDDDDDDD
。
好,聽日要繼績努力,希望可以見到小學D師弟師妹啦∼

|
| 刊登時間︰2006-04-27 07:25 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2006 年 4 月 26 日 星期三  | |
細想  |
|
☆如果喜歡一個人的心可以退回
不知道應該退到那個地方去 ☆ ★
★因為自己的心早已經被喜歡和在乎的感覺充滿了
放不下任可一點難過和失望 ★ ☆
很多事情以為過去就過去了 但它其實在你心深處的某個地方
過去的
會再回來嗎?
就算回來
又是否出自真心?
若不肯定
倒不如順其自然
好過自己在胡思亂想
☆ 一次失敗後 未必再有彌補的機會
就算幸運地有再選擇的機會
也難保不會再選錯
再失敗的代價
可是自己能承擔? ★

|
| 刊登時間︰2006-04-26 06:12 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 103 | 104 | 105 | 106 | 107 | 108 | 109 | 110 | 111 | 112 | ... | 138 | »
|