sHiRlEy.
 
'']]一個人僅僅為自身的光榮而努力,是美麗的|||| 然而在追尋那份光榮的時候|\\,有人沿途打氣``便是雙份的美麗,;;\\
 
沒人愛的時候〞我仍然要愛自己;'`但是,,有人寵愛:;我是會加倍愛自己的]][>//
原來,我追尋的一切,除了使自己更美好,也是希望我愛的人認同我的美好。
要是沒人疼愛,我也許會變成一個懶洋洋的人。
反正我做的事沒有情人的讚美、獎賞和支持,我也就不會對自己有更高的要求。
喜歡被疼愛,也許是人格不健全吧!
 
有人說,能夠不假外求,才是真正的成熟和獨立。
有求於別人,終究是會失望的。
欲求愈多,愈發現人生的不完美。
shirleylam
暱稱: [email protected].
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
暫時打包
=]
=]
2007-10-10
TST 30th Annivesary
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
網站連結
尚無任何連結
自訂欄位(一)
尚無任何內容
2006 年 4 月 27 日  星期四   晴天
好累呀! 開心

今日係open day 既 preparation day。我身為插花班既一分子,當然要返去幫手啦∼

9:00 am 返到去,第一樣〔累事〕就衝住我而梨--將十幾筒花由女更衣室搬到有蓋操場!每筒有成五,六種花,不知幾重呀∼但d花又真係幾靚幾香既∼ 咁跟住做咩?梗係插花啦∼諗下先..........都插左兩三個鐘架,靚唔靚就見仁見智啦∼插完花諗住返屋企,點知又見到李婉玲,佢問我一唔一齊食lunch,我就冇乜所謂,咁咪去囉∼去左Lucky 間大家樂。跟住下晝1:30 pm又返去學校幫手。哇!下晝仲累呀!不斷由四樓去返地下,地下上返四樓,上落起碼十次,仲要拎住野添∼(雖然係搭lift.....,但行去搭lift都幾遠水路架!)

講返前少少先,食完lunch係學校又見到杜展維(睇過我日記既,都知佢係邊個架啦),今次我地冇講過野,佢淨係望住我,俾左個眼神我,就走左啦∼不過講真,我又好耐冇見過佢。

成個下晝都係度整board同佈置,一直到4:30 pm先走得。Miss yam 同 Miss man 仲話我好,幫手幫晒全日XDDDDDDDD

好,聽日要繼績努力,希望可以見到小學D師弟師妹啦∼

刊登時間︰2006-04-27 07:25 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2006 年 4 月 26 日  星期三   雨天
細想 驚訝

 ☆如果喜歡一個人的心可以退回

 

不知道應該退到那個地方去 ☆ ★

 

因為自己的心早已經被喜歡和在乎的感覺充滿了

 

放不下任可一點難過和失望  ☆

 

很多事情以為過去就過去了 但它其實在你心深處的某個地方

 

過去的

 

會再回來嗎?

 

就算回來

 

又是否出自真心?

 

若不肯定

 

倒不如順其自然

 

好過自己在胡思亂想

 

 ☆ 一次失敗後    未必再有彌補的機會

 

就算幸運地有再選擇的機會

 

也難保不會再選錯

 

再失敗的代價

 

可是自己能承擔? ★

 

 

 

刊登時間︰2006-04-26 06:12 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]