| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2006 年 5 月 8 日 星期一  | |
去vanessa屋企  |
|
今日去左vanessa屋企,做PSE project,本來諗住整T-shirt,但後來都係整左necklace & bracelet(唔知有冇串錯字)。
我下晝先去,佢住係錦泰就校係搭馬鐵去啦∼唉∼但今次同上次一樣,唔係自己去,而係阿媽帶到我去,直至見到vanessa,我先有返d自由。成個下晝都係一路整野,一路唱歌,vanessa 仲彈左首wish(唔係wishes)俾我聽,唔...都彈得幾好聽架∼好快又到5:30,我要走啦,vanessa送我去馬鐵站,期間去左OK,買左包朱古力奶,哇!OK賣朱古力奶賣得仲要俾學校便宜wo,咁學校咪即係搶錢囉
。跟住vanessa見到買四包會便宜d,就叫我幫佢買,我話叫佢俾返正價我先幫佢買,咁佢又冇買lu∼vanessa送我送到escalator就走lu~

|
| 刊登時間︰2006-05-09 12:31 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2006 年 5 月 6 日 星期六  | |
無聊  |
|
快樂是必然嗎?
會否有人一生都得不到快樂?
我不知,真的不知
唯一我知的便是
佢係令我最快樂既人
但
在這刻我不快樂
不知為何很想哭
痛痛快快地哭一場
我知這不是因為佢
是另有其人
現在正努力尋找..........
好無聊既一篇日記-︿-

|
| 刊登時間︰2006-05-06 07:45 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 101 | 102 | 103 | 104 | 105 | 106 | 107 | 108 | 109 | 110 | ... | 138 | »
|