| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2006 年 7 月 6 日 星期四  | |
| 好快就完... |
|
唔經唔覺,中一生活就梨過啦∼原來真係咁快架∼突然有種唔係好捨得既感覺。
結業禮,對我梨講,係又期待又難忘既一日。期待既係,我既中一成績,我中一生活既結束;難忘既係,所有事物都會係果日有個總結或者完結,所有人、物、事,無一倖免...

|
| 刊登時間︰2006-07-06 04:22 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2006 年 7 月 4 日 星期二  | |
遺忘了的日記...  |
|
好耐都無打過日記啦∼本來諗住考完試會得閒d,點知殺出個中文說話比賽!唉∼點解我咁好采,抽到我要比賽,仲要做埋組長。得幾日時間,真係考起我呀!不過我諗都無乜問題架啦∼我自己覺得個劇本幾好呀,同個主題又夾,無離題,但我最擔心就係走位果道,我地倨個都未上過台比賽,真係有d驚 。
今日去左美瑩屋企整道具,好早呀∼9:00a.m.,但我竟然遲左,唉∼T^T,我地成班人上到去就開始整啦∼我同嘉怡整果幾個紙箱,kiki就畫d濾水器囉。好快整完d紙箱,但就梨12:00,我要早走返學練orchestra,點知∼佢地唔比我走!!!!!要我拎埋d紙箱返學校,我本來話拎一個,但佢地叫我拎兩個!哇∼點拎呀!我諗住就咁走,唔理佢地啦∼但,佢地夾埋塞住個門口,尤其係kiki!kiki塞住個門口,嘉怡同美瑩就係咁搵袋裝住d紙箱,哈哈∼佢地搞左幾耐呀,成10分鐘先搵到一個arm既袋。最終我都要接受殘酷既現實,拎就拎啦∼但咁就搞到我好趕,要跑去馬鐵站囉!
係咁多啦∼希望聽日一切順順利利,個個同學都盡力演出。
咁多位,加油呀!

|
| 刊登時間︰2006-07-04 08:55 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 91 | 92 | 93 | 94 | 95 | 96 | 97 | 98 | 99 | 100 | ... | 138 | »
|