| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2006 年 8 月 29 日 星期二  | |
演出  |
|
今日一早返左學校,點解?管樂團有演出嘛∼表演俾d Form 1 睇.9:00a.m.返到學校,一上樓,就俾d高form當做form one 仔,唉∼跟住就rehearsal啦,tune音tune極都唔arm,搞到d聲撞晒,不過後尾都好d啦.10:30就去左禮堂側面果到等.哇,聽果兩個司儀講野真係悶呀,又細聲wo~上年都無咁細聲.終於上台啦∼都唔知邊個拎開晒我地琴日掛好晒d凳,搞到要係台上搵凳.唉∼都唔知點解,之前練得幾好,但係竟然爆音,真係…不過整體梨講,成隊band都唔錯.
演出完,繼續坐係台上,有d人要做Demo,哈哈∼梁嘉誠之前俾Miss Tang點名做Demo呀∼郭知樂逃過大難.梨返台上,Miss Tang叫梁嘉誠俾d聲梨,佢竟然俾個長音!我諗佢意會唔到係要俾一段音樂掛∼後來吹左兩句天空之城.跟住其他樂器做埋Demo就落返台lu~不過未返得屋企,要去攞書,之前訂左,今日攞得,Listen In & Music.以為11:45先攞得,點知11:00落到去竟然攞得,我即時去掛隊,好快攞左.一出學校門口,見到郭知樂企係度,原來佢唔記得帶錢攞書,係度等阿媽拎錢梨.咁我咪陪佢等,反正唔趕住返屋企.等左差唔多半個鐘,期間見到「佢」返學校攞書^^.蠻開心.郭知樂終於都有錢啦∼但係依家條龍係勁長,有排等喔∼排緊隊果陣,郭知樂話叫埋我去食飯,我自己就無乜所謂,不過要打個電話返屋企,點知學校個電話竟然暫停使用!so借左郭知樂個電話梨打.上左一樓打,落返梨見到「佢」走lu~同佢傾左兩句,但佢走果陣竟然講左一句:你去同郭知樂傾囉∼我問返佢:咩野意思wo~但佢掉頭就走(好似笑緊).\ _ /咁算點wo~
終於等完郭知樂攞書,then去禾輋食飯,$22食左好多野,食到好飽.之後搭車返屋企.

|
| 刊登時間︰2006-08-29 07:00 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2006 年 8 月 28 日 星期一  | |
| [ 此日誌受密碼保護 ] |
|

|
| 刊登時間︰2006-08-28 05:36 PM |
« | 81 | 82 | 83 | 84 | 85 | 86 | 87 | 88 | 89 | 90 | ... | 138 | »
|