sHiRlEy.
 
'']]一個人僅僅為自身的光榮而努力,是美麗的|||| 然而在追尋那份光榮的時候|\\,有人沿途打氣``便是雙份的美麗,;;\\
 
沒人愛的時候〞我仍然要愛自己;'`但是,,有人寵愛:;我是會加倍愛自己的]][>//
原來,我追尋的一切,除了使自己更美好,也是希望我愛的人認同我的美好。
要是沒人疼愛,我也許會變成一個懶洋洋的人。
反正我做的事沒有情人的讚美、獎賞和支持,我也就不會對自己有更高的要求。
喜歡被疼愛,也許是人格不健全吧!
 
有人說,能夠不假外求,才是真正的成熟和獨立。
有求於別人,終究是會失望的。
欲求愈多,愈發現人生的不完美。
shirleylam
暱稱: [email protected].
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
暫時打包
=]
=]
2007-10-10
TST 30th Annivesary
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
網站連結
尚無任何連結
自訂欄位(一)
尚無任何內容
2006 年 9 月 6 日  星期三   晴天
又係問卷... 開心

 遊戲規則: 必須發表一篇文章,將所有愛的問題都答出-寫完所有愛的問題後,點名7位朋友繼續下去~
-
未滿7人者屬違規,會有報應!
-
拍拖中的人會分手!
-
單身的人會一年內交不到男/女朋友!!

1.點我的人:美瑩.....><

2.填寫日期: 6/9

3.愛的音樂好聽既,旋律易記既

4.愛的店大眾&小攤檔

5.愛的國家日本~

6.愛的汽車無話特別鍾意邊款...最好係藍色既∼

7.愛的休閒聽歌

8.愛的科目: Music...Home E...其他既要睇下邊個老師教囉∼

9.愛的甜食: 巧克力!!!!!xD

10.愛的個性:  friendly, helpful, 樂觀 etc.

11.愛的口頭蟬: =o=''

12.愛的小動作: 有咩?!

13.愛的習慣: 唔知呢

14.愛的季節: 冬天

15.愛的女仔: 爽朗既

16.愛的男仔啱傾既

17.愛的節日:  Christmas

18.愛的香水: 唔濃烈,淡淡的

19.愛的運動: 羽毛球、籃球、乒乓球

20.愛的定義愛就係愛,無定義既

21.愛我的人: 梗係親人&自己啦

22.愛過我的人: 點知o者∼

23.愛人的代價:  時間、耐性

 

有幸比我點的人 :::(不分先後)

1)Vanessa

2)Kiki

3)Elke

4)小啤

5)Susie

6)Mandy

7)mei...ying..............(為左湊夠七個)

 

 

鐘意都可以做架~!!

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

刊登時間︰2006-09-10 01:08 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2006 年 9 月 4 日  星期一   晴天
... 驚訝

今日唔想打日記,以下既日記係Vanessa既,不過都關我事既∼

小息時,我同咩驢去搵譚太,不過譚太唔係度......之後上返去同家姐,cat一齊「din」下~wakaka!其實一開始我都唔知咩事,我見到cat拉住家姐,2B班房入面bee又拉住王嘉誠,我都未知咩事,後來望左一陣先知咩事...跟住又俾阿哥打啊!哼!最嬲係蕭天,佢痴痴地,無端端話佢對我地冇興趣...我地都冇人對佢有興趣!我真係好想打佢!跟住王嘉誠同蕭天都分別俾cat &家姐追到走左佬...後來我同家姐行返去班房,見到cat依舊「紋風不動」咁望住2B班房同一個位置,我見到陳倬銘同阿哥做緊野,我就話:「妳望緊郭家燊呀?」佢話唔係,我又話:「妳唔係望緊郭家燊,咁係望緊陳倬銘啦!」佢好「激動」咁話:「我望女仔唔得架?!」真係冇佢辦法......

 

刊登時間︰2006-09-04 05:57 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]