| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2006 年 9 月 14 日 星期四  | |
tomorrow  |
|
聽日ECA lu~好期待喔~今日唔打日記,聽日一次過打啦xDDD

|
| 刊登時間︰2006-09-14 08:12 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2006 年 9 月 12 日 星期二  | |
兩日  |
|
依兩日都發生左幾多野,咁由琴日講起先啦∼
琴日朝遲左起身,搞到搭遲左班車,返到去果陣都成7:55,一上到班房,=0=''有人坐左我個位,蔡家豪仲坐左係個位前面…搞左一陣先可以「歸位」,坐左一陣又去hall lu~成個Assm講梨講去又係果d野,Mr Tong依然都係「立足香港,背靠祖國,面向世界」,唉∼∼不過Assm散果陣真係好難忘,校長竟然指住鄧奇鬧:「鄧止奇你仲傾計!」唔知點解好爽呀∼跟住中文堂,又係好悶,唔知點解成日都有double lessons,真係好難捱.最尾果堂PTH,勁唔鍾意囉∼I mean個老師,我好想陳世珍老師教呀∼佢真係好好人.
放學同埋music club既committee去維苑食野,跟住返學校整 board,原來整board真係好煩架∼@.@,整到六點幾,淨返劉得信,李曉茹同我,不過都好既∼劉得信請飲野~
好,講返今日既野,其實今日都無乜特別,成個上畫都係度落雨…蔡家豪又坐係我前面=o=''PSE係Miss Sung教,佢俾張非常之有挑戰性既遊戲我地,搞到我成堂都無乜心機上,掛住玩…hehe~仲係呀∼收SCMP既錢果度,男班長好遲先收,小息要交就小息先收,不過,班班都好似係咁…放學同郭知樂,Dickson去左Seven食飯,actually係食杯麵.好早食完,1:15就返去整住先,劉得信呀∼咁遲先返…算,今日整左好多野呀∼d紙皮郭知樂剔晒,唔該晒喔∼今日好攰,去同劉得信買野都買左兩次,佢竟然話我可愛,係第一個話我可愛既人.第二次去買野果陣見到羅駿豪,岩岩完Drama,佢同我講左一句野,但我到宜家都唔明佢講咩囉∼有時我真係唔知佢想點.又係六點走,係比劉永老師趕走.去左Seven,又有請飲野.行去巴士站果陣竟然見到杜展維,都好耐無見過去lu~佢問我係咪做左社職,咁梗係唔係啦∼committee者∼但佢連社職同committee都唔識分…行前少少轉彎,劉得信比人捉左去做問卷調查,擾攘左一陣就走lu~

|
| 刊登時間︰2006-09-12 09:55 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 77 | 78 | 79 | 80 | 81 | 82 | 83 | 84 | 85 | 86 | ... | 138 | »
|