| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2006 年 8 月 3 日 星期四  | |
問卷?  |
|
1* 叫咩名: shirley
2* 幾歲: 13
3* 住邊: 第一城
4* 平時出街會帶D咩: 手機
5* 去邊到WET多: =0=''
6* 妳幾點起身番學: 6:45 a.m.
7* 係咪中意女仔: 下?!!!!!!當我咩呀!
8* 有冇食煙: 梗係無啦!
9* 有冇飲酒: 間唔中飲下紅酒囉∼
10* 有冇睇過4仔冇格仔: 痴線!
11* 做過D咩係妳覺得最壞: 都無做過d咩......
12* 有冇暗戀過人: 有^^
13* 有冇介過手: e d 野唔會發生係我身上
14* 介左幾多條:仲問?!
妳間麻煩學校問題` (先此聲明,TST唔係麻煩學校)
15* 妳最中意同邊個1齊食野: 點只一個呀∼好多呢 (vanessa , janet , 貓....班男仔都幾好...)
16* 邊個老師妳最中意: 陳世珍老師^3^
17* 邊個係妳班主任: 細馮sir
18* 妳對妳個班既感覺係點: 1a 呀....好好玩,d人又好
19* 中唔中意任教妳既老師: 中意架∼
20* 妳最憎邊個老師教妳: 又無話邊個既...
21* 妳覺得MATH miss 教得好唔好: MATH miss?! 阿sir梨架wo....好唔好? ok la~
22* 咩堂妳係最不專心: maths (有時),cl
23* 上MATHS會做D咩: 聽書囉∼
24* 上 PE堂會做D咩: exercise......
25* 上英文堂妳會做D咩: speak english....
26* 有冇帶學校唔比帶既野番學: 有呀∼hehe~
27* 留過幾多次堂: 留堂? away form me 呢~
28* 為咩事而留: 都話無囉
29* 留堂期間做D咩: 唉.............................
潮流問題`
30* 而家妳班有咩風氣: 將成班變晒親戚,個個都同人有親戚關係
31* 邊個係班中比人跟風既對象: 有咩?!
32* 而家5興D咩: out 左既野囉∼
33* 睇咩時裝雜誌: 唔睇雜誌wo~
34* 如何得知而家興D咩: 上網,睇電視
35* 妳平時出街點著: 牛仔褲,T-shirt
36* 中5中意品牌: 唔係太介意....
37* 妳D 3係邊到買: 賣衫既鋪頭
38* 有冇環: ........
39* 係邊到釘: ........................................
40* 最中意邊個歌手既衣著: 無留意wo
41* 最中意同學邊個既衣著: 如果要講..... Mandy, 嘉怡
42* 妳覺得邊個好OUT: 唔好咁話人啦∼
同學之間問題`
43* 妳最常講既粗口係咩野: 唔講粗口架!
44* 妳最多同邊個粗口交流: !!!!!!!
45* 邊個朋友最WET: WET?????點解?
46* 邊個朋友最壞: 蕭啟天
47* 妳最壞既朋友會做D咩: 偷野!
48* 同朋友1齊做過D咩衰野: hehe~唔講
49* 有冇珍惜而家既友誼: 一定有
50* 當邊個係妳1世既好朋友: 我識既,就已經係我既好朋友
51* 第時大個會同邊個1齊住: 家人
52* 邊個最有錢: 蕭啟天?徐嘉駿?
53* 邊個朋友而家最幸福: 美瑩 (個人認為)
54* 最唔希望朋友對妳做D咩: 呃我
55* 邊個拍得最多次拖: 點知
56* 邊個朋友最妒忌妳: ==''
57* 邊個同學最令: 文如 (公認班花嘛)
58* 邊個同學最好人: 個個都係咁好人
59* 邊個朋友最顛: 鄭曉蔓掛 (唔介意既)
60* 同邊個1齊會開心: ^^
61* 最想同邊個1世朋友: 1a個個都係朋友
62* 最想妳既男性朋友同妳既女性朋友係埋1齊: 想係想,不周都係有情人終成眷屬好d
63* 妳最好既朋友而家有冇拍拖: 無掛
63* 覺得朋友之間乜野係最重要: 互相信任
64* 邊個朋友最串咀: 方子健,林俊明,郭知樂等等
65* 邊個朋友思想最成熟: 點知人地諗咩
66* 邊個朋友最搞笑: Dickson
67* 有冇D咩想同妳最好既朋友講: 無乜
68* 邊個朋友個樣同佢性格唔相似: 余可晴!
個人回憶問題`
69* 妳最懷念既回憶係D咩: 開心既回憶
70* 妳最懷念邊個: 唔答可以嘛?
71* 妳最想番到咩時候: /////
72* 妳唔想番到咩時候: /////
73* 以前同而家既妳有冇改變, 變左D咩: 有,更加堅強,獨立同玩得
74* 妳中意以前定而家既妳: 宜家
75* 有冇朋友以前同而家變到唔同左, 變左D咩: 有既,但唔識講
76* 以前妳係1個點樣既人: 淨係讀書叻,唔會主動去玩
77* 而家妳係1個點樣既人: 更加堅強,獨立同玩得 (讀書都係咁好,無變)
生活感情問題`
78* 而家有冇拍拖:無
79* 妳而家中意邊個: 佢
80* 佢有咩好妳要中意佢: 唔知,我都想知
81* 妳最後悔中意邊個: 無後悔過
82* 有冇玩弄感情: 唔會做e d事
83* 有冇做過第3者: 算唔算呢?
84* 有冇曾經為妳中意既人而喊: 
85* 有冇為妳中意既人介手介腳: ...........................
86* 妳而家係暗戀定明戀: 時暗時明?
87* 妳而家恨唔恨拍拖: 唔恨既
88* 邊隻歌形容到而家妳既感情: 心淡
89* 邊隻歌令妳聽到喊: 感觸就有,天黑黑
90* 妳最中意邊句歌詞: 我愛上讓我奮不顧身的一個人
91* 你想你中意既人點同妳表白: 我想又可以點
92* 想係邊到結婚: 咁長遠........
93* 試過HURT未: 55
94* 妳同妳而家中意緊既人有冇可能: 未來既野又有邊個知
樂壇感覺`
95* 妳中意邊個歌手: Stephy,Fiona,泳兒
96* 妳中意邊個明星:
97* 妳最中意邊幾隻歌: 斷點,感應,不要離我太遠,我很想愛他,心淡,樹娃 etc.
98* 中意咩類型既歌: 唔太快唔太慢
99* 覺得邊個歌手唱既歌係香港樂壇希望: 泳兒
100* 中意RAP歌嗎: 蠻喜歡
終於做完啦∼好攰.............

|
| 刊登時間︰2006-08-03 05:52 PM [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2006 年 7 月 31 日 星期一  | |
小作一篇  |
|
滴滴 答答 滴滴 答答
小水點 撒在玻璃上
滴滴答答
那天 雖說不會忘記
但 已在淡淡記憶溜走
每天 期待著
遇見 必然嗎
即使遇見 又能如何
為何偏偏最美一刻不可上演
只可靜悄一人
明知等不到 卻要等待
看著水點 有點衝動
抓著 抓不著
為何他是水點
永永遠遠 隔著

|
| 刊登時間︰2006-07-31 07:01 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 85 | 86 | 87 | 88 | 89 | 90 | 91 | 92 | 93 | 94 | ... | 138 | »
|