|
今日發生左好多野,等我慢慢講出梨啦∼
今朝起身好大,好大雨,諗住等d雨細d就出門口,點知落左樓又大雨返,冇計啦∼都要返學架。咁我一直行,沿路一直望住個地下,點解?因為我上次唔小心踩.......死左.........一隻蝸牛
~~~~~我唔想再濫殺無辜囉。雨越落越大,但估唔到會有少少水浸,去到溝渠邊,d水去唔切,浸到腳跟位,我又脅留意,踩左落去,濕晒∼
。去到巴士站對面,見到80K,梗係去追車啦∼追到成身濕晒,真係名符其實咁變左落湯雞(-_-")。
上到巴士,冇位坐,企囉∼巴士過左河之後,我突然覺得有d野係我小腿道,以為係蚊滋仔啦∼諗住撥走佢,回頭一望,竟然係一隻Live big terriable Cockroach~~~~~~~我好驚,即刻踩走佢啦∼發現佢原來好大隻架(有一個正常人既食指咁大隻
),佢係架巴士道走梨走去,其他人都怕左佢,讓路俾佢,但佢行行下又返返梨,爬左上道門道,哇∼佢真係好勁架,爬到上門頂都唔跌落梨,係果到停左,唔郁,我諗其無路行掛,因為見到佢d腳扇扇下,應該係搵唔到落腳點(
,都唔知點解突然間對cockroach咁有興趣),唉∼經過十分鐘既驚險車程(都唔知點解今日架巴士行得咁慢)。
終於返到學校la~我一入到班房,brian就同我講maths exercise果d錢被人偷左,我聽完之後第一個反應係"關我咩事,唔係要我地夾錢嘛!"係男班長將d錢放得唔好,先會俾人偷到,邊有人會將d錢放係紙皮箱,然後將個箱就咁放係班櫃上面架,實俾人偷啦∼跟住班男仔走左落去搵大馮sir,大馮sir係geog堂上梨查,搞左半堂有多,都仲係未搵到小偷,所以就要我地夾錢填數,haha~我冇夾,因為我冇錢囉∼
Home e堂交左apron & equipment drawing,drawing 有A 呀∼仲被miss chan讚添∼
。而apron就未知幾多分,不過都係A架啦∼嘻嘻∼第二堂home e 冇上到,就落返去課室,同嘉怡傾va d野。到左va 堂,原來唔使present,成堂係道搞d總分,平圴分。Yeah~今次平圴分高左好多,7.6分,上學期6.3乍∼va 第二堂又唔使上,又返左課室,問左ken借本history梨溫,都溫到少少既∼跟住就俾ken做緊既maths exercise既其中一條數煩住左∼由於黎sir唔俾傾計,所以我地就係到做口形梨討論e條咁煩既數,不過咁樣講野都幾辛苦,自己知自己講咩,但人地就唔明wo~黎sir成堂就叫左兩次王嘉誠既名,話佢係道傾計,不過我都冇理到佢lu, 但好似見到佢打緊機(猜測o者)。
跟住好快又放學lu~同關嘉怡一齊過左斑馬線,先記得自己把遮,咪跑返學校囉∼不過到我行返去巴士迴果陣,佢仲係度排緊隊,但係已經有810啦∼
今日好多野打呀∼好耐未試過打咁多,今日就係咁多la~(*^o^*)
p.s. 今日vanessa 冇返學,好似係病左呀∼(=︿=)

|