^^~'
今朝好早醒左啦`同shoot精食早餐..
再番去練擲項.
sir話我會dell到隻手都甩喎-3-'搞到我好驚唔敢dell-.-'
then.見到王少清班能樣黎.個樣串刁刁咁.
我由女子到男子打果陣一路自己練波.' 講真.真係練到少少野..呢d野唔野少.
睇住c grade打.我覺得不錯了..要加油喔 c greade們.
我仲打埋第四節一陣tim喔.^^~'
之後同hiu kin同臭西仲有........唔記得.去左食wow貼.
係咁吹水..交流左很多.
跟住我去左石排打波.
有強人.3.'
搞到我係咁輸...之後去左同臭kit and家姐食野.
之後又番去打左陣..全程係咁:講真..講真..講真~xPxP'
跟住同掌門人同av集團.去左M記食少少野加吹水.'
oh/_\'
點知傾耐得濟傾到十二點幾分-.-'
知道要搭的.
問av集團借左六十蚊..
av集團真是好人喔TvT' 好感動.~~
thx ar. 晉成^^~
|