老母日.
早左一粒鍾番校.
所以好早睇完.
我老母仲哦得多過ms Tsang'' ha.
估唔到到左今日我先飲果罐野呢.~v~' 很甜的.!
之後又送我老婆仔番家啦.
唉.
去了補習.*(中文) 哈.講番.我中文零聽同雪話包尾呀/_\'
悶到不得了. 對唔住喔.xP我真係訓著左.
sir:可唔可以重播番我地之前美好ge片段呀/ 3 \? (借代) i like 這句.
完左就回家啦.~
(記住呀傻豬.~唔一定感嘆號是代表我很惡的喔.!~)
haha.
真是呀/__\'
第五次俾人捉吃野啦.0.'
好鬼柒呢.~
but又忍唔到口bo.'
又抽筋了\0/'
好鬼驚呀.!
比賽不要抽俾我睇呀-.-''
唔打lu.因為心情都是平淡.冇咩打.
好鬼爽.
win左.
but想再打好d.
冇野講啦.^^
多得妳寫的野咋.^^~
非常好.^v^'哈哈哈哈哈哈