今日晏左少少醒. 唔緊.
原本諗住去雞家溫下書的. 咁岩想出門口果陣有個fd叫我出黎食野bo.~ 之後就no去雞家了-3-' (加油啦!!)
食完野. 上左我家hea陣. 就出左mk了. 去到朗好方. 飲starbucks. 貴q到.but又唔係好好飲的/3\'我覺得. then. 買左條鏈. 佢又買左條.(不錯不錯~). 咁又冇哂$了.
then. 超攰. 就mtr回家了.~
美好的一天.=)' 要努力溫書啦-_-'' 成日冇溫過-3-' 勁驚囉- -
唉. cm啦.~~~
HEHEHE~~
好開心呢,!
下次唔要再吉親妳啦>.<''
凍到pk.
番學點都暖唔到.
因為........著校服.>.<''
唉.練波竟然....
唉.凍得很呢.~
攰到屎呢.~