我溝緊女.=)
唔該cm.
我收埋左張糖紙啦.^^~
but D字甩哂色xP'
不緊.我會記住=)'
唉也-
放學估唔到果個sir會黎.
得好少人練.
今次教得幾好=)
我們b grade繼續努力.~
I LOVE U 斯. LOVE爆架,!~
-3-3-3-3-3-3-3-3-3-3-3-3-3-3-3-3-3-3-3-3-3-3-3-3-3-3-3-3-