haha..
今日番學.上完中文.就黎p.e.啦~
石老妖話做體操..
後尾dic我出黎做''吾公彈'' 諗住會柒一次-.-'' 好彩還算成功^^~ 開心死!
之後又打boy,dog...
我地今鋪慘敗tim.. 仲要俾人批頭.. 好痛也 .
放學要上大堂..
原來c只係坐係我隔離枱咋..~ 但係我就/ . \ ''
回家後..本來我要補習..但係最尾去左石排打波-0-''(係咪好衰仔-.-'')
打到一半就夠哂喉lu~.
then同女人&威年去n記 吹一吹''少男心事'' xP''
真開心. 一吹吹到夜哂..
就回家了..!
放心 ..>﹏<' 我會盡力..~
CMCMCMCMCMCMCMCMCMCMCM.. |