今天要練波..
又想剪頭髮先去打波..
咁就去剪啦..
但係又等左勁耐先幫我剪..
搞到..遲左成粒鍾先番到學校..(唉..個頭好鬼死柒..頂你個閏..班死hi仔係咁笑..=\ ﹏ /=')
好彩而家呀香緊張a grade多d..
所以冇小我^^~
一入黎就一齊練波lu..
咁我靜係練左一個鍾左右波梗係唔夠侯啦~
then咪去左石排打波囉..一去到就成日排球佬係道..
唉..冇計..照打..
再唉..打到我feel都冇了..廢哂! 真不爽/.\''
再then打到攰哂便去左M記..食野+吹水..
完.~
/-\ /-\ /-\ /-\ /-\ /-\ /-\ /-\''
|