今朝就凍死我了. but妳開心.^^~ 我都開心.~
mY唇膏呢X) ??????
凍到我pk. 所以今日著左件長就底杉+pe杉番學-3-' but都係咁凍. 件死人冷杉通風.清爽.pk丫.~
唉T^T難得會撞到妳. 點知唔理我走左..
pe堂.(唉.no講了/_\')
bio派左了. 不滿的..
放學去睇女孩子們跳舞喎. 唔好嬲我哇.xP' 梗係cc跳得好睇d啦.~xP'
then go 石排. 像冇出汁似的.
(完).
-3-'