今天早了打q00zA .. ~
今朝九點左右起左身..
都冇咩做..,就開左電腦 . .
then落街買早餐..番到黎一路掛機一路食..
cc就無啦啦on左msn..嚇死. 仲認為佢只係講下笑tim-3-''
無耐我就去左覆診.. jj下咁..
就走左. 都好~..起馬唔洗番學丫 ..`
係家hea到五,六點..yukibabyjai就add鬼我.-v-''
傾到我遲左到.. 好彩個miss仲遲過我..傻的xP''
唉..補習真係悶到我嘔.. 點解唔放過我..俾我係家玩電腦T﹏T''
kaka成日都聽到.. (我 個 名^^~)
好吧..comment f0r mE..pLz.~
|