今日maths test也.. 希望高分d啦~
唉.. 小息lunch都唔敢搵妳.. 有陰影xP''
尾果三堂:中,chem,phy..悶到死!..差d訓得著啦;)'' 真係可鬼惜~
放學後落左去打波 真過癮=]'' 打到出哂汁..~
就冇送妳番家lu.. 呵..唔記得唱歌仔tim..^0^~
同左智智吹陣水~
哇..! 正呀..天日同啟彥 一齊吊去後面啦!~個位正到講粗口..!
啟彥: 唔錯.!風涼水冷~最緊要可以dau鳩Lulin~
明天hist test喔..~ 一起溫書吧!~^^ 努力!
cc. . . .妳有另一面嗎?@﹏@'' 記得同我影相也~
cc. . . . . . . cm呀-v-''
|