柒頭第四天~
今日Day2(最hea).. 好鬼殘..又攰..~
咁一開波上禮堂..
條無聊西9up-3- 係後面狂傾..
eng
教d好似ok重要ge野.. 不過冇mood..扒左係道-3-
geog
我都想聽下書.. 不過冇mood..直情訓著左-_-''
之後無啦啦..打d唔知咩爛鍾.. 又要落去-3-''
hea..heahea..
小息尾果幾分鍾沖落去買野飲..
好味: ]''
Math
聽聽下..書都收埋-,- 再扒過-_-''
cL..
仲認為要做powerpoint教書tim..
好彩教廢野~
lunch
食完野又扭彈彈波..玩咩[密室激戰]
雖然低能..but好好玩xP''
最強三堂..
mus去勁做功課..
(頂你個膶丫-.-'') 光頭 唱歌..唔知點講..佢竟然唱到好有feel咁..但係又柒喎..
想笑又想吊
vA
畫畫好好玩的=]''
(估下我畫左咩@.@?)
之後又狂傾啦..!
傾到笑..^^~
好..放學..又要去上半粒鍾大課..
呵..君浩哥都唔錯丫~
then.落左去打波.. 爽~ 爽..~ 哼~..爽` (又出哂汁)
本來諗住等埋妳v_v''
but唔知妳搞緊咩-3-
咁我地一班仔m記去..
食野..then冇野做--->打波!! 去左石排.. 冇咩人..同rice杰一齊打..打一陣又除d野..打一陣又除d野..搞笑xP''
好吧..慢慢練好吧..!
之後就買野飲..回家了~ (用哂d$$啦T^T)
充實嗎 ; ]? 其實只係我之前懶唔打咁多-v-''
咁鬼充實就cm多d啦..~
|