``★___爆唇*v*
shun901
暱稱: bao shun
性別: 男
國家: 香港
地區: 葵青區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
??
陸運.
2010-10-03
欄前夕.
文章分類
全部 (105)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
尚無任何好友
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 105
留言總數: 1837
今日人氣: 9
累積人氣: 6192
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2009 年 10 月 20 日  星期二   微雨


2009-10-20 愉快 分類: 未分類

柒頭第四天~

今日Day2(最hea)..   好鬼殘..又攰..~

咁一開波上禮堂..

條無聊西9up-3-  係後面狂傾.. 

eng

教d好似ok重要ge野..  不過冇mood..扒左係道-3-

geog

我都想聽下書..  不過冇mood..直情訓著左-_-''

之後無啦啦..打d唔知咩爛鍾..  又要落去-3-''

hea..heahea..

小息尾果幾分鍾沖落去買野飲..

好味: ]''

Math

聽聽下..書都收埋-,-  再扒過-_-''

cL..

仲認為要做powerpoint教書tim..

好彩教廢野~

lunch

食完野又扭彈彈波..玩咩[密室激戰]

雖然低能..but好好玩xP''

最強三堂..

mus去勁做功課..

(頂你個膶丫-.-'')   光頭  唱歌..唔知點講..佢竟然唱到好有feel咁..但係又柒喎..

想笑又想吊

vA

畫畫好好玩的=]''

(估下我畫左咩@.@?)

之後又狂傾啦..!

傾到笑..^^~

好..放學..又要去上半粒鍾大課..

呵..君浩哥都唔錯丫~

then.落左去打波..  爽~                                 爽..~                      哼~..爽`     (又出哂汁)

本來諗住等埋妳v_v''

but唔知妳搞緊咩-3-

咁我地一班仔m記去..

食野..then冇野做--->打波!!   去左石排..  冇咩人..同rice杰一齊打..打一陣又除d野..打一陣又除d野..搞笑xP''

好吧..慢慢練好吧..!

之後就買野飲..回家了~  (用哂d$$啦T^T)

 

充實嗎 ; ]?    其實只係我之前懶唔打咁多-v-''

咁鬼充實就cm多d啦..~



2009 年 10 月 19 日  星期一   微雨


2009-10-19 分類: 未分類

今日上堂累了..

又有少少down..

 

放學時等妳..

路途太短暫..

 

每當有點失落..

又想妳安慰..

講完心話~

 

最後..   咪笑我柒頭(切記)   xP''

 

cm吧朋友們..~



2009 年 10 月 18 日  星期日   晴天


2009-10-18 鬱悶 分類: 未分類

你在想甚麼?