琴晚玩到好夜呢.~
買左d野.,kak.開心死.
雞哥又買杉. 很令.~
非常滿足.~
唉.
聽人講.打division 2好悶-3-'
今場又有d人唔去比.
搞到好似冇哂mood咁- -''
ko了考試.
唉. 自己超衰,.唔記得俾書老婆溫.
搞到佢唔識T^T'我衰.!我最衰.
考完.去了石排.爆杉\口/' 打完番家家.
番到.去了青公.打波\口/' 打完番家家.and買野飲.
無啦啦勁like青提老會粒.^v^~'
飲左兩技. very nice.
the end.
hey man.
最後一日啦. 俾我爆埋啦好冇-.-'''
不能衰的今次.
諗住今日溫好書.
點知又hea溫同訓教-_-''
but最慘就係唔記得提人囉/ - \ ''