太好了.'見到我呢排ge測驗.還算幾好.!'
好想再努力.去到完左呢個考試.'!好難做到=('
我控唔到自己去溫書.'
對住中,世史geog,果d科目.''更加想去做其他野去唔溫佢地.'!
只在數理科有點成績.''需專注.!'
好想.!有人陪我溫書.'! . . . . . . . .
好多測驗喔.!!'點樣溫好呢??'
沒有太多時間.'溫得到d咩-3-'
我又成日訓教.!'
聽唔到書+溫唔到書+睇唔到書+唔想溫書.!'
即係收硬皮.^v^'~
今日本身好焗.''出左d汁咁啦.''
點知會係晏就落好大的雨.!!'
好彩雞賢有帶姐,姐埋我去佢家溫書=)'
但係我係佢屋企訓著了.!!!'
又上下網.'已經想係呢排去訂下年B grade兄弟們的波杉.!!!
又上左天文台..話成個星期都會下雨.扑街.!'
天日我想練波架.!!'又好想游水.!!'
天日好似係''雷暴.''囉-_-'
練毛+游毛??'
果次作小說作到四點先訓.'
搞到呢兩日每堂都會想訓教.!!'
我唔想咁樣.''
連堂都上唔到.'冇黎精神.'點算好.??
成日一到小息,到lunch,放學先岩岩訓醒..'
一起身.'d 朋友都走哂.'
唔知去哂邊道.'
其實我覺得同朋友的距離像是遠了.'
可能係我成日做自己野.''唔理佢地.
係咪離左群呢-.,-'??
我好懶.!!
我想喪番小小.-_-'!