慘了.'
我每天睡眠時間都係差唔多六點.' 幹.'!
今日就一路冇訓到六點幾..
呀mum醒了.' 話左我兩句.'
我就叫佢去飲茶.'
唉.'而家好攰喔/_\'
又冇街去bo.'
玩玩玩玩玩玩玩玩玩玩玩玩玩玩.\./'
wow係雞家睇波’爽.
贏得太爽.
就黎要番學.
hehe:’聽’緊雞雞訓教.xd’
天都光哂.等陣食早餐.
唉.放左冇得出去玩/3\
我夜晚仲要練波波.
一陣仲要著pe杉,adi褲番學-.-’
實俾mikwo小.^0^
頭先一路落住雨.地下濕哂.
今晚.....la’
十九號要打康民杯啦.!
要練好.!’
yeah! 幹幹幹幹幹幹幹幹幹幹幹..
已經唔想溫bio了.!'
不過又想考好d,唉.'!!
一望下.'有好多份notes.'幹.!!!'
天日仲要考中文oral., Fuck.!!!!'
好想快d對卷喔.'又好想睇埋我中史幾多分喎.!!!!!'
msn冇人陪我溫書.'好唔happy/_\!!!!!!