4B29....
點解又係29號呀囧
話咁快聽日就要返學啦~
放假果陣就想返學/_\
而家有得返學又想放學假囧
升到F4一定會辛苦好多><
所以有得玩今日好玩盡佢啦~
唔係遲下冇得玩
直到琴日冇教訓.,
一直唱k打機到六點幾.,'
係車上面就開始覺得.暈.'
落車落遲左個站.''
一直wingwing地咁行番屋企.'
番到去除哂杉'.
就軟哂咁訓落床.,'
同家姐講野都低聲下氣冇哂力.''
但發現.,前排同佢嘈一嘈,'
佢見我咁樣.,都關心下我.'' :)
諗諗下^^.,就訓著;;
訓到三點十;'我一醒就::哇死啦.!'
我都好無奈=.='
我菇菇仲玩緊電腦.'
:)
。原來成晚冇訓教 再直玩落去 係攰到咁。
但wingwing地好爽。
合汪's b- day Today.,
就想話約埋一齊去唱k.'!
但係聽朝早佢地要拎書.'
咁我無理由咁快起身住.!'
希望之後有日日出太陽.,不過free ge時間唔方長.!
望見d功課一大堆.,唔係講笑.真係要幫幫手,搞掂佢!
成個暑假流流長.,但係我只係狂玩信長.!!
朋友,我只係想搵多d野搞.,唔想日日lei係屋企訓晏教.' 但要約班友真係頭都爆.'
呵呵呵.!不錯.!