``★___爆唇*v*
shun901
暱稱: bao shun
性別: 男
國家: 香港
地區: 葵青區
« November 2016 »
SMTWTFS
12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930
最新文章
??
陸運.
2010-10-03
欄前夕.
文章分類
全部 (105)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
尚無任何好友
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 105
留言總數: 1837
今日人氣: 0
累積人氣: 6174
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2010 年 4 月 24 日  星期六   晴天


... 愉快 分類: 未分類

琴晚..

一點左右訓..

今日..

三..點先醒..

搞到冇去唱k.

之後六點令.去左找雞雞.'

and食野and睇戲..

''天間半逃.''

唔錯唔錯-.-''幾恐怖''

o咀在d人類俾天使上身上到成隻喪屍咁..

玩野咩-_-''天使..唉核突到.''仲要上人類身黎殺人..

咩angel黎..

d人死得好慘..d天使殺人殺得好fake..搞到好似回魂夜咁-v-'

天使=喪屍-_-''    好難接受到..

/3\'



2010 年 4 月 21 日  星期三   晴天


無右手.. 鬱悶 分類: 未分類

妖-_-'今朝番學時聽歌聽到好大聲..

行到馬路邊.'我行到出左馬路..靜係望左面.

之後右面無啦啦有架小巴好近我咁bit我bo.!!'

嚇死我.=_=''

但係我唔會聽歌聽細聲d的.''

衣家上堂覺得好玩左.

唔知係咪我自己同自己玩都覺得可以解悶啦/..\ '

琴日.ge一時之氣.

將自己隻手手打爆了。。。

不爽。不爽。一不爽.又唔可以搵野打.!!   T^T'

唔鍾意吞聲忍氣.''

放左學去左Pe室玩..同埋同棠棠做chem-_-'

之後就打..

打到好鬼爽架姐.!!

最想打到佢地變火車頭.::爆頭p,,中仔hP,,機仔hP,,仲有一個阻住我睇波,,仲要串柒柒,,未撚俾人打過ge仆街仔.!!吊啦嗎.!



2010 年 4 月 17 日  星期六   晴天


. 開心 分類: 未分類

琴晚;;  凌晨.兩點先換校服仲沖涼.訓教.!!'

雖然有教鬧鐘.去練擲項..

但係都係醒完再訓番-_-''

好彩siu精係咁打俾我叫醒我姐.~

我番到去.siu精幫我同佢買果d早餐已凍哂-﹏-''對不起..

之後開始練,,變左打手球'!!

係幾好玩,,不過我想練擲項多d loR''

跟住就睇人打友誼波了.!'

幾好睇幾好睇.'  再加油再加油..因為下年要同team喔!!

之後打完就同隊長弟弟慶生呀xD'

落左去買彈高.   哈哈-.-七仔火機九個二..  日本城火機十一蚊十個.. 番家食屎啦.'

去到pe室..  黃sir.又話唔可以著街杉..又話唔玩得火..

but都繼續玩.,不錯嘛.!'

總之生日快樂啦-v-'      呢個.祝福呀<3