今日上勁多堂,,,,D書幾多,,,,,個書包勁撚重,,,,重撚到pk,,,,又要帶撚住袋p.e 3!!
晨讀"睇 報 紙
中史"今 堂 有 聽 書 丫 !
英文x2"都 有 專 心 聽 書 . . 見 m i s s 講 到 好 重 要 甘 s 0 聽 書 !
小息"吾 記 得
數學"吾 明 D 數
普話"再 次 不 爽 黃 美 兒
lunch"s m 人 . . 系 你 啦 癲 狗 . . 周 圍 咬 人 都 有 架
中文"對 野 , , , 好 撚 悶
通識"做 剪 報 , , , 好 玩 丫
科學"系 度 笑 笑 笑
放學踢班際,,,,2E v 2B,,,,輸左4:1
最型你啦,,,,,入左波個陣真系超開心囉,,,,同胞們,,,,,我們踢得好嗎??