好耐冇打q00za,,,,因為懶既關係,,,,s0.............................
番左大陸1個禮拜零吾知幾多日,,,,,,,系大陸幾好,,,,,,,,,,去左浸溫泉,,,,,,呢個溫泉好好玩丫!!
個度D野勁好味的,,,,,,,,吾知系米因為有鄉村風味呢,,,,,估吾到個度D路爛下爛下甘,,,,,,,入面會有個甘令既溫泉渡假村囉,,,,帥....''
琴日5點幾番左黎hk,,,,,,7點半出左去食飯,,,,,,,,開夜車做功課,,,,,,,,,做剩左份閱讀報告-3-!!
今日一早食左個包,,,,好耐都冇食早餐了,,,^_^!!
終於轉夏季了,,,,,,,雖然夏季柒過冬季,,,,,,,,但夠涼爽,,,,正!!
一早個太陽就已經系個頭頂到系甘晒,,,,,又熱,,,早會今日又講得耐b0r,,,,熱死人!!
家政x3"聽miss講書,,,,同c瀚系度講j0rdan,,,,,miss講D野全部都同j0rdan好相似,,,笑到仆街!!
小息"打波
數學"聽書,,,,,不過聽極都聽吾明,,,,,又教三角形個D,,,,,煩!!
中史"搞事堂,,,,好玩!!
lunch"都是打波,,,沒有別的了!!
英文x2"作文,,,,,好快過!!
中文"派默書,,,,73分,,,破新低-_-,,,,講專題,,,,好彩冇叫到我地姐!!
放學"打左一陣波,,,,回家!!