今日,,,,,,,test中文,,,,覺得會吾合格,,,,呢份野可以講易也可以講難,,我溫個D佢又吾出,,,剩系出「楊修之死」
天日test maths,,,我已經爆努力地溫書了,,,拎埋本數學書最後個D練習黎做,,,,,都系識左少少,,,一陣再加油!!
早會"好快上課室,,,緊住爆努力地睇熟本「詞秘」
test了"""一見到份野,,好似欠打甘,,,D頁數又吾岩,,,真戇鳩
英文""講戇鳩先生,,,,都吾撚知佢up乜
小息"wc and 打波
科學x2"有隻蜜蜂飛左入黎,,,又要搵ar sir黎捉,,,搞搞搞,搞鳩左成半堂!!
lunch"呵,,打波打到傻撚左,,,我系得登甘架,,,就系要激到姓劉個條仆街走囉,,根本冇人想同你打丫,,,,你吾系日日系甘"痴"埋我地都打啦吾該''
中文"J.W0ng你搵日可吾可以吾好甘呢?扒又吾比扒,,咩都吾扒.,,想點?
週會x2"睇片,,,我一堂睇,,,一堂"周公0nline",,,發左個夢囉,,,發到自己趺死左,,,呵!!
放學,,,,個pinky一見到人地派個D葡萄"six"傳單,,系槍黎既,,即刻沖埋去拎囉,,仲要拎2支-3-!!