前幾日派左中文test,,,,,,,合格了,,,,,,,56分,,,,yesyes!!
今日,,,,考埋最後1科,,,,,,中史,,,,好易,,,有D睇隔離的!!
數學"派test,,,,,,,maths都比我合格丫,,,,,,我真勁,,,(偷笑中)
小息"打波
中史"傾計
普話"比個戇鳩黃美兒罰撚左2節,,,,,戇鳩去第度啦,,,,,系又畫吾系又畫,,,,,戇鳩!!
lunch"打波,,,,還波3
英文"miss lam冇番,,,,,吹水堂,,,,同人仔 俊 黃c瀚個d系度吹水吹水吹水
中文x2"釣魚釣到仆街,,,,,好撚眼訓囉..又吾比人訓!!
放學"留堂,,,,,悶撚到仆街,,,,見到條仆街,,,條仆街同我一齊留堂,,,系甘望鳩住我,,,望望望,,再望打戇鳩柒你丫!!
勁驚eng吾合格,,,,,一定要合格丫!!