今日訓左好耐先起身~~因為早上冇人踢早波~所以要起屋企睇下電視~
睇左一陣~~栗子打電話黎問我踢唔踢波~~我梗係話踢 la!! ^o^
之後問佢起邊!!原來佢地睇完戲!!~話1點半踢波~~
所以搵定衫先!!之後開左電腦玩陣~~等左一陣栗子又打黎~~
我就諗栗子打比我做咩呢?~~點知 ><打黎話唔踢 = = "
我就問佢地做咩唔踢~~佢就答我落緊毛毛雨......
唉!! 冇晒 mood~~之後就話聽日先踢!!~我果時即刻回應話聽日唔踢 la><
之後我就好侮氣同栗子講左幾句粗口就收左線!!起到要同栗子講番聲( sorry)先得!!
sorry呀栗子~~我都唔想咁同你講野嫁!!~但由於呢件事唔係第一次!!
【上次你地又係睇完戲話黎踢波~~果時我著好左衫準備落街~之後仲要我打比你地~
你地先同我講話唔踢~果時我都好嬲下~但算 la ~~唉!!我就同駱駝加勇去踢左一陣】
點知你地今次又係咁~(搞到我超失望~真心話)~不過今次好左d 識打黎同我講~~
但已經係第二次~~所以好嬲下 >< 唔該你地唔好玩我 la!!
唔好約左我先話唔去 la = ="到左1點幾~我起屋企望落街~~
見到樓下球場地下都乾左~~補充番句~~雖然係冇得踢波~~
唔洗咁易嬲同咁小氣呀 ><可能你地會覺得我小氣 la !!
但我真係好中意踢波由其係同大家一齊踢波同大家踢波真係好開心嫁!!
加上我地大家相處既日子唔係好多所以我會好好珍惜!!
我整呢個 blog就係為左留番d同大家美好既回億 !!
同埋我對踢波真係好有熱誠嫁 !! 可能我真係小氣 la!!
但都要同大家講番聲 sorry (呢個 sorry 係我為我既小氣而 sor 既)
以上都係我真心話!!!
|