一生SANG一 日記
shusang0124
暱稱: 生
性別: 男
國家: 香港
地區: 屯門區
« March 2015 »
SMTWTFS
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031
最新文章
2007-05-18
2007-05-17
2007-05-16
2007-05-15
2007-05-14
文章分類
全部 (27)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 27
留言總數: 15
今日人氣: 0
累積人氣: 890
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2007 年 5 月 8 日  星期二   晴天


2007-05-08 分類: 未分類

今日同平時一樣番學~~不過遲左小小起身~~~

第一堂數學堂~教中位數同眾數~~超容易~呀sir仲搞下gap~~

時間都過得好快~~

到中文堂~~今堂教愛蓮說~~呢課都幾容易下 @@"

到音樂堂~~呀 sir 話要介紹d歌比我地~~之後有人問下係咪流行歌~

呀 sir 話 ~~點知係【四大天王】既歌@@" 雖然我冇咩聽歌~~

但我都覺得幾好聽 ^^"

到科學堂~~教 3色槍 = =" 都幾無聊下~~無無聊聊就過左呢堂 la~

到英文堂~~今堂 listening~~點知冇帶 listening book - -"

之後栗子就借比我~~ miss 就拎番比栗子...

miss 就叫我同 gap 熹睇 ~~

放學果時同滇做左陣專題~~之後就番屋企 la~~~

番到去睇左陣電視~~跟住就訓左陣 la ~~~

咁又過一日~~同大家相處又小多一日 la  = ="

 



2007 年 5 月 7 日  星期一   晴天


2007-05-07 分類: 未分類

今日係星期一~~唔知點解次次星期一都係好眼訓~~~

第一堂社會~~今堂係考第一次世界大戰~~miss 講得都幾無聊下~~

不過今課無平時果d咁無聊~~

到科學堂~~今堂係上去上~同平時一樣都係冇咩人聽呀 sir 講書~

之後有人傾計~呀 sir 就拎左舊木出黎~佢一野拍落台~~

嘩!! 超響 !! 比佢嚇左一嚇 ~~呀 sir 真係超有 power~~

到左 P.E堂 今堂係 E班 考掌上壓先~~我地班係下堂先考~~

呀 sir 就比我地打籃球~羽毛球~兵乓波~~

由於大曬同熱既關係~~冇去打籃球~~同田田起度打兵乓波~~

之後就去打羽毛球 ~~

到左 lunch ~~我地又玩闖關~~我就叫勇表演果日果d超勁彈跳力比我睇~

嘩 !! 勇真係超勁~~唔洗坐跑一野跳到超遠~我地一d反應都冇 = ="

真係勁到成隻袋鼠咁 - -"

英文同數學都幾平靜下~~~~~

到左放學既 15 min~~ miss 派成績單 ~~今次都考得唔錯~~

都有 24 名~~上升左 20名到@@"~~~

不過我地班平均下跌左 30-50名 = ="

放左學我地就踢波~~不過今日黎踢波得8個到 = ="

踢左幾場之後就覺得累~~吹左陣水就走 lu~~

咁又過左一日 la ^^"

 

 

 

 



2007 年 5 月 6 日  星期日   晴天


2007-05-06 分類: 未分類

今日係星期日~~本來你去踢波既@@"~但因琴日既事~~

所以唔去既!! 但5號果晚輝爺勸我去~我就話唔知~~

睇下點先~~佢就話聽日 10點打比我~

到左9點幾左右~田田打黎~我搵緊周公架嗎!!

原來佢叫我落去踢波  - -" ~~我就同佢講睇下點先!!

過左一陣田田又打黎 - -"佢又叫我落~~

之後比左漢同駱駝聽!!~~佢叫我最遲 11點好落到~咁就收左線@@"

到左 10點05分~輝爺打黎~~叫我落去~我就應佢話落la~~

之後食完早餐同睇左陣電視就落 la~~~

落到去見到佢地鬥緊波~~之後去食野~我去左美心~~~

d野都幾好食 ^^"~~食左之後我地就去 7人埸~~

我地分左兩隊~~

第一隊係有: 我--康--田田--雄--漢

第二隊係有: 濤--駱駝--輝爺--佳--栗子--賢

我地5打6 = =" 次次都要小一個~~小左一個會踢得好辛苦~

我要投訴呀 ><" 跟住就開始鬥波 la~~

最後我地以 10:5 贏左 ^^ ya又贏波 lu~~~

不過今次打左好耐先分出勝負 = =" ~~踢到超累 - -"

起呢埸我一個入晒 10 球 ^^"

之後我地去買野飲~~買完後我地去左老地方吹下水 !!

吹左一陣就番屋企 la!!

今日好開心^^咁就過左一日!!

   



2007 年 5 月 5 日  星期六   晴天


2007-05-05 分類: 未分類

今日訓左好耐先起身~~因為早上冇人踢早波~所以要起屋企睇下電視~

睇左一陣~~栗子打電話黎問我踢唔踢波~~我梗係話踢 la!! ^o^

之後問佢起邊!!原來佢地睇完戲!!~話1點半踢波~~

所以搵定衫先!!之後開左電腦玩陣~~等左一陣栗子又打黎~~

我就諗栗子打比我做咩呢?~~點知 ><打黎話唔踢  = = "

我就問佢地做咩唔踢~~佢就答我落緊毛毛雨......

唉!! 冇晒 mood~~之後就話聽日先踢!!~我果時即刻回應話聽日唔踢 la><

之後我就好侮氣同栗子講左幾句粗口就收左線!!起到要同栗子講番聲( sorry)先得!!

 sorry呀栗子~~我都唔想咁同你講野嫁!!~但由於呢件事唔係第一次!!

【上次你地又係睇完戲話黎踢波~~果時我著好左衫準備落街~之後仲要我打比你地~

你地先同我講話唔踢~果時我都好嬲下~但算 la ~~唉!!我就同駱駝加勇去踢左一陣】

點知你地今次又係咁~(搞到我超失望~真心話)~不過今次好左d 識打黎同我講~~

但已經係第二次~~所以好嬲下 >< 唔該你地唔好玩我 la!!

唔好約左我先話唔去 la = ="到左1點幾~我起屋企望落街~~

見到樓下球場地下都乾左~~補充番句~~雖然係冇得踢波~~

唔洗咁易嬲同咁小氣呀 ><可能你地會覺得我小氣 la !!

但我真係好中意踢波由其係同大家一齊踢波同大家踢波真係好開心嫁!!

加上我地大家相處既日子唔係好多所以我會好好珍惜!!

我整呢個 blog就係為左留番d同大家美好既回億 !! 

同埋我對踢波真係好有熱誠嫁 !! 可能我真係小氣 la!!

但都要同大家講番聲 sorry (呢個 sorry 係我為我既小氣而 sor 既)

以上都係我真心話!!!

 



2007 年 5 月 4 日  星期五   晴天


2007-05-04 分類: 未分類

今日同平時一樣無咩特別~~照平時一樣咁番學~~~

第一堂普通話~~死 la!!冇去讀果個第一階段~~~

一定比佢省la - -"~~好采都係省左一陣姐 ^^"

仲話要放學去補讀番 = = "~之後就派卷 la ~~~

都測得唔錯~有 75分 @@"

到英文堂 la~默書--都默得 ok ..今堂都冇咩特別事發生~

到數學堂~今日都係教果d圖~之後就教平均數~~

仲講買1注六合彩有幾多%會中到 @@"~~原來中六合彩係超小機會既 - -"

只有 0.幾%(唔記得左0.幾)會中~~

到中文堂la ~~超搞笑!! miss 知到左佢起我地班有個花名 ^^哈哈

個花名就係河馬 la ^^" 之後就要作文~作檸檬茶  = ="

唔識作~作左幾行就冇作 la~

到 DT 堂~都係教 gamemaker~仲比佢叫左我出去幫手!!

嘩!!超緊張 - - 驚唔識按  = ="

放學 lu~ 就去左補讀第一階段!!諗住讀埋第二階段~

遲d唔洗讀~~點知啱得 3個要重讀先得!! = ="

到夜晚我同呀媽去左學校個晚會~~

去到見得好多人 !!我地班都有好多黎左聽 @@"~~

去到中四分享果時~~d人走左好多~~

我地班得番濤同佢呀媽~我加我呀媽~滇~得我地幾個上去同呀 sir 傾計~

傾左一陣就走左!!呀 sir 講左幾句就冇野講 la!!

本來我諗住講 B班既~~點知比呀 sir 搞到我亂晒  = ="

咁又過左一日 la ~~ 好野!! 聽日有得踢波 lu ^^