一生SANG一 日記
shusang0124
暱稱: 生
性別: 男
國家: 香港
地區: 屯門區
« October 2015 »
SMTWTFS
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
最新文章
2007-05-18
2007-05-17
2007-05-16
2007-05-15
2007-05-14
文章分類
全部 (27)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 27
留言總數: 15
今日人氣: 3
累積人氣: 897
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2007 年 4 月 8 日  星期日   晴天


2007-04-08 分類: 未分類

今日係番左大陸既第三日~~今日都係好早起身~~7點就起身~

起左身無幾耐~我呀媽就同我講今日番香港la~好野~~

趕得設去同栗子慶祝 ^^" 之後就開始番 la~~~番到屋企都已經好累~

訓左一陣就起身食飯~~食完即刻再訓番~~因為實在太累 >_<

呢日過得超快~~聽日就去橫台山踢波同埋 BBQ lu ^^希望會好玩la ^^



2007 年 4 月 7 日  星期六   晴天


2007-04-07 分類: 未分類

今日係起既第三日!! 係星期六黎~~一起身就諗今日都會好無聊~~

點知我堂弟一早就過黎~同我講今日佢間學校舉行唔知咩咩運動日~

問我去唔去~~我話唔去~之後佢問我呀媽去唔去~我呀媽話去 = ="

之後佢又同我講~~話有得踢波~~我一聽到【有得踢波】~~~

就傻左咁~~即刻應承左佢@@" 之後就換衫去la! ! ~~~~~

等齊人先一齊去~~點知原來有成10幾個親戚都去~我見有波踢咋~~

如果唔係~我一定唔去~~去睇人踢波冇咁正架嗎!!梗係要落埋去踢先夠high~

去到左佢間學校~~見到有超多人起度~~之後我就同堂弟講去踢波啦!!

原來未開始~~等多一陣~終於開始la ^^ 原來佢係第7組~總共有10組..

9點開始~~d時間長過我地踢班際~~上下半場各 15 min之間有2 min 休息~

每組有一個老師負責~等到 11點到~終於到我地果組~~嘩!!正呀~終於有波踢~

點知 = ="個呀sir 唔比我落場~我估佢以為我唔識踢波~~我心諗

【頂你呀!我一場黎到唔比我落場!當我留架 = ="】嘩!!原來d人唔係好識踢波~~

正係識左右推進~都唔識插花既~~比我落去一定贏la~~

打左半場都輸1:2~~~~之後我呀姨見我咁慘~~【冇得踢】....

就走去同呀 sir 講比我落場~~~因我呢位呀姨識得呢位呀 sir ~~

所以我下半場可以落場^^我會努力架!!我一落場同佢地好唔夾!~

唔夠5分鐘就比人入左1球~加上我地個龍超廢~係咁咦中龍都有8成入

唔會掛一落場就輸波 >.<"之後同佢地都夾夾地~~~ = ="

我叫佢地打多幾個後~~等我一個上@v@扭過左d後位~~

起禁區頂一射就入左 = ="我地接二連三咁攻擊佢地~~

我又成功起完場前入多兩球~4:3贏左~踢完之後心諗~~

我起我地班組1隊~抄佢地 30比0都得~~

如果7打7我會咁放~搵d體力ok既~~就係..

                                                   明輝

                                             我           輝爺

                                                     康

                                                 勇     佳哥

                                                      濤

我覺得好完美~~起我地班黎講~~如果11打11就要再變~~

今日真係好開心~~~~~~~^^~~~~

最後如果再有班際~~我地一定可以拎第一~~



2007 年 4 月 6 日  星期五   晴天


2007-04-06 分類: 未分類

今日係番左大陸既第二日~~都幾聊下~~一早我地去左飲茶~~

之後就去左婆婆果度~~婆婆係同細舅父一齊住既~而細舅父就係開小食店~

去度梗係要拎下野食 la ^^ 之後舅父就問我同呀哥去唔去釣魚~~

我覺得會好無聊~~但之後都去左~~坐起度等魚上釣真係好無聊~~

等左冇幾耐就有魚上釣~~嘩!!!!原本d魚係好大力嫁@@

雖然等魚上釣果時好無聊!!但當釣到果時~就好興奮同開心 ^^

今日收獲都唔錯~~我同呀哥都各自釣到兩條 ^^而舅父仲勁~~~

釣到 5 條  = =" 雖然得兩條~~但呢種成功~唔知點形容~~~

係好好好好開心 @@" 之後就好既心咁番屋企 lu ^^ ~~~



2007 年 4 月 5 日  星期四   晴天


2007-04-05 分類: 未分類

今日係清明節!!一早就比人叫醒~~我望望個鐘~~原來依家係5點~

心諗做咩咁早叫醒我呀!! 原來要依家起番大陸~話下午會好多人!!!

之後我就即刻起身~~搞到 6點先出門 = ="之後落去搭小巴~~

落到去見到超多人起度排隊~~起碼有 40幾人 = ="等左好耐車都冇架~

之後我呀爸話搭的士 la ~~唔係有排等~~搭到上水都係用左百幾蚊~~

終於番到大陸 la !! 一番到去就見到我最鐘意既侄仔~~~佢超得意~

佢就即刻走過黎~~我就搣左佢幾下~~搞到佢"快"面紅晒~~~~

我細個果時~同我個侄仔有8成雙似~~唔怪得知佢咁得意 la = ="

咁又過左大半日la !!

 



2007 年 4 月 4 日  星期三   晴天


2007-04-04 分類: 未分類

今日雖然係兒童節!! 但我覺得好無聊~~~訓到9點幾起身~~

起左都無咩野做~~就起屋企練下體能~~練左一陣~就成身汗~

之後就沖番個涼~~浸起個浴缸度都幾舒服@﹏@ 之後就玩下電腦~

玩左陣都幾無聊~之後出去睇下電視~都冇咩野睇既~~~~

好無聊呀 >.<" 咁就無無聊聊過左大半日~~聽日又要番大陸~~

又唔知幾時番黎~~~