今日係起既第三日!! 係星期六黎~~一起身就諗今日都會好無聊~~
點知我堂弟一早就過黎~同我講今日佢間學校舉行唔知咩咩運動日~
問我去唔去~~我話唔去~之後佢問我呀媽去唔去~我呀媽話去 = ="
之後佢又同我講~~話有得踢波~~我一聽到【有得踢波】~~~
就傻左咁~~即刻應承左佢@@" 之後就換衫去la! ! ~~~~~
等齊人先一齊去~~點知原來有成10幾個親戚都去~我見有波踢咋~~
如果唔係~我一定唔去~~去睇人踢波冇咁正架嗎!!梗係要落埋去踢先夠high~
去到左佢間學校~~見到有超多人起度~~之後我就同堂弟講去踢波啦!!
原來未開始~~等多一陣~終於開始la ^^ 原來佢係第7組~總共有10組..
9點開始~~d時間長過我地踢班際~~上下半場各 15 min之間有2 min 休息~
每組有一個老師負責~等到 11點到~終於到我地果組~~嘩!!正呀~終於有波踢~
點知 = ="個呀sir 唔比我落場~我估佢以為我唔識踢波~~我心諗
【頂你呀!我一場黎到唔比我落場!當我留架 = ="】嘩!!原來d人唔係好識踢波~~
正係識左右推進~都唔識插花既~~比我落去一定贏la~~
打左半場都輸1:2~~~~之後我呀姨見我咁慘~~【冇得踢】....
就走去同呀 sir 講比我落場~~~因我呢位呀姨識得呢位呀 sir ~~
所以我下半場可以落場^^我會努力架!!我一落場同佢地好唔夾!~
唔夠5分鐘就比人入左1球~加上我地個龍超廢~係咁咦中龍都有8成入
唔會掛一落場就輸波 >.<"之後同佢地都夾夾地~~~ = ="
我叫佢地打多幾個後~~等我一個上@v@扭過左d後位~~
起禁區頂一射就入左 = ="我地接二連三咁攻擊佢地~~
我又成功起完場前入多兩球~4:3贏左~踢完之後心諗~~
我起我地班組1隊~抄佢地 30比0都得~~
如果7打7我會咁放~搵d體力ok既~~就係..
明輝
我 輝爺
康
勇 佳哥
濤
我覺得好完美~~起我地班黎講~~如果11打11就要再變~~
今日真係好開心~~~~~~~^^~~~~
最後如果再有班際~~我地一定可以拎第一~~ |