今日一早起身~覺得好累!可能琴日啱啱番黎掛~累到我有少少唔想郁~
不過今日係栗子既生日~~點都要比下面既~嘩!今次又去橫台山玩@@"
但今次好多人成 17 個 - -"栗子今次真係威晒la +﹏+ ~~~
首先我地大部份約左起 ok 等~之後分成兩批~一批坎買野~~~
而另一批就去橫台山先~~我就去橫台山果批~~
我地呢批有我..康..駱駝..雄..gap熹..kayui~~我地去到錦上路果度等埋
大佬..田田同漢~~齊晒之後就出發去球場~~一去到見到個球場冇人~~
梗係要踢返幾腳先 la ^^ 踢左一陣~濤濤..輝爺..佳果d都黎埋~~
之後我地就起左爐先~然後先踢波~~我地分好左隊la~~~
由我帶領果隊就有大佬..輝爺..栗子..田田..gap熹..滇~~
濤濤帶領果隊就有駱駝..佳..康..kayui..漢~~之後就開始大戰la ^^"
一開始我諗住一定係我入波先~~點知比我果隊既輝爺頂入左先= ="
我果隊就有一個好既開始^^~~~點知 = ="冇幾耐我果隊比對手猛攻~~
仲落後緊~~我就同自己加油~仲同自己講一定要贏呀 >.<" 中場一開波~
我就帶波向前衝~~扭過左幾個後~~我就開始拉弓~一射~點知佳就起我面前一閃~
我地隻腳就雙撞左~我就撞到訓左地下度 = ="~當時果一煞那既疼楚~
間直唔知點形容~雖然我訓左起地下~~但個波依然起我腳下~~~
我就踢去遠柱~~我諗住入緊之際~點知濤一下飛撲~~就比佢救出 >.<
但我隻腳仲好痛~~需要離場休息~~之後我就搵 warner 幫手~~
由於有人跟隊關係~~我地就輸 7:4完半場~~之後就一齊去左 BBQ~
食完野後~我隻腳都冇咩事可以踢埋下半場~~之後我地就絕地反擊!!
終於頻住我地既努力追平左~~好野^^ 我地有機會贏la ^^"~~
點知平手之後仲難打~~我地各有攻守~~不過我地靠佳一球烏龍球~
領先 9:8 ^^" ~雖然呢球係烏龍球~但入得十分之漂亮~個波直飛左上角~
真係超靚@@" 最後我地都以 10:8 獲得勝利 ^^"~~雖然濤果隊輸左~
但我覺得你地已經踢得好好~~冇上次輸 10:0 咁多(串下咀先 ^^")
踢完呢場我地再踢多一場~~點知輸左 >.<" 好采唔係食蛋姐 ^^"
呢場輸你因為我地個後衛佳傷左先輸~之後我坏就一齊搭車番屋企~
今日真係玩得好開心 !! |