一生SANG一 日記
shusang0124
暱稱: 生
性別: 男
國家: 香港
地區: 屯門區
« January 2015 »
SMTWTFS
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
最新文章
2007-05-18
2007-05-17
2007-05-16
2007-05-15
2007-05-14
文章分類
全部 (27)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 27
留言總數: 15
今日人氣: 2
累積人氣: 896
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2007 年 5 月 3 日  星期四   晴天


2007-05-03 分類: 未分類

今日起身~~睇左一陣電視~AC贏左曼聯呀^^"我估中左呀~~

第一堂中文~真係冇比我估錯~~miss 真你冇帶果本野  - -"

今日又係做讀本~~同埋派番作左超耐既文~~

miss 真係好掂下~~作左咁耐先派~~成幾個月都有~~

今堂中文真係好無聊~~之後做下讀本同騰文~咁就過左一堂~

到英文堂 la~~要默書~都有少少信心既 @@"~~~

錯左一個 - -"啱左 29 個~串多左一個字母~將 technician~

串左 teachnician - -"差少少就啱晒 la >.<"~~

好采係預默姐..聽日就正式默~~一定要啱晒 ><"

到左中史堂 la.. 嘩!! miss 講書講得超快~~唔洗一陣就講完~超勁~

之後就比我地做作業~~今堂都幾正~~

到左最悶既一堂la ~~就係社會!!今堂要test~~

不過呢次test就幾易下~~今堂都唔算太悶~~

因為有人短講同test~~如果唔係有排悶 - -"

到左電腦堂 la~~今日又係整網頁~雖然唔無聊~~

但幾難整下~~好多制要按...好采有漢同栗子幫下手~~

如果唔係一定唔識做 - -"做好左就同大佬傾下計~~

同人傾下計都幾正~~時間會覺得快d ^^"

放學 lu ^^" 不過要補英文冇得走住 = ="~~

呢個課程好無聊~~教果d都唔係好關事 =3=

所以就同滇吹下水~~仲有個導師都 " on 居居"既~~

教左好幾堂~都唔知我地叫咩名~ - -" ~~

我同滇交換身分~佢都唔知 - -" 無奈 = ="

終於到 4點十 佢放人 lu ~~

番到屋企~見冇【衝鋒 21】睇 就訓左一陣~~

都唔知點解~呢排冇咩人踢波 !! =3=

咁就又與大家相處少了一日 lu -0-



2007 年 5 月 2 日  星期三   晴天


2007-05-02 分類: 未分類

琴日真係好無聊呀>.<~~今日可以番學解下悶 la~~~

第一堂上中文~~好采唔係好無聊~~起度做讀本~~~

之後有人講粗口~個 miss 就問 d粗口係點黎 = =""

之後仲話d粗口可以查到= ="仲話帶番黎添~~~

我估佢都唔會記得嫁la~~~

到 va 堂~今日係做雕刻~~我..輝爺..佳講好左話玩 kayui~~

搵張最難既比kayui 哈哈^^~~本來用 plan A~~~

之後我就改左 plan B(我驚佢唔信先轉)~~kayui 中左計~哈^^"

到英文堂la~~唉!!聽日要默書~~仲要默 30個 +_+~~~

科學堂~~仲係講緊d色 - -" 超無聊~~田田仲比張 sir收左隻

【火焳雞】@@" 超搞野 ^^"~

到左最無聊既課外活動~~今堂仲諗住可以睇下人地辨論~~

點知要玩埋一份 - -"超唔想玩..已經辛苦終於落堂 la ^^

放學番到屋企梗係休息下 la ^^"~之後就開左電視睇~~

正^^" 做緊【衝鋒 21】真係幾好睇~~睇完之後就訓左一陣~

醒左之後就食飯 lu ~~

咁又過左一日~~同大家相處既時間又少左la ...



2007 年 5 月 1 日  星期二   晴天


2007-05-01 分類: 未分類

今日係5月1號勞動節~~唔洗番學~~所以訓到10點幾先起身~~

一起身條腰好痛>.<"~~我諗應該係琴日做 sit up整到 = ="

醒左之後就出去開電視睇~點知做緊【千與千尋】~不過都幾好睇~

睇完之後就玩下電腦~~今日咁好天氣~竟然冇人踢波 = ="

搞到我超無聊咁過左呢個下午 - -"~之後就去訓教~訓到成5點幾~

由於無聊關係~之後就開電視la~原來依家做緊【衝鋒21】~~

都幾好睇 ^^"~咁又過左大半日 == " 頂!!放假仲無聊過番學 = ="

搞到我浪費左今日既時間 - -"



2007 年 4 月 30 日  星期一   晴天


2007-04-30 分類: 未分類

今日唔知做咩事~~起身早左 5 min  = ="之後就起身刷牙洗面啦~

食埋早餐同換衫~~差唔多7點45分果時~~田田打黎@@"~

原來問我有咩功課做 = =" 等我仲以為有咩事~~~

第一堂係社會~~本來我都幾精神~~但...miss 講左陣書~~

就開始有d眼訓~~又悶喎...都唔知有咩做~~唉!!幾經辛苦~

終於落堂la!!! 之後第二堂係 科學 都係一樣幾無聊下~~ 

講 紅 藍 綠 光~~不過起科學室過d時間都幾快@@"~~

終於到左我鐘意上既 P.E堂~~開頭諗住冇得上~~~~

因為地下濕濕地~~點知今堂要考試 @@"今堂原來考 sit up

好采 sit up 我都掂掂地~~好采都做到我定既目標~~~

要做到目標都幾辛苦下  = ="之後係 lunch~今日我訂左飯~

因我呀媽唔得閒~~唔!! d飯好采都幾好味!! ^﹏^食晒~~

之後就到左英文堂la ~~起呢堂就發生左一件小事~~~

就係 gap 熹 同施予哥起到玩飛筆~~miss 見倒緊係火 la~

講緊答案比我地知果時~佢又唔聽起度玩~之後 miss問佢枝筆邊個既~

佢又唔講~係咁笑 - -"miss見佢咁唔認真~~仲加火d添~~

之後 miss 當佢 dog 咁玩~~哈哈果場面都幾好笑 + +

miss 真係超勁@@" ~到左數學堂~今堂都唔錯~呀 sir講左一陣~~

就比我地自己試下做~~

放學 lu ^^ 我地成4點半先去踢波- - " 因各人有野做~~

最後得8個人踢...唉! 太小人去la 大家都冇咩引踢~不過田田超搞野~~

5球有4球可以踢到鬼死咁遠+_+ ~~之後踢到 6點鐘左右就返屋企~~

咁就過左一日 la *.*

 



2007 年 4 月 9 日  星期一   晴天


2007-04-09 分類: 未分類

今日一早起身~覺得好累!可能琴日啱啱番黎掛~累到我有少少唔想郁~

不過今日係栗子既生日~~點都要比下面既~嘩!今次又去橫台山玩@@"

但今次好多人成 17 個 - -"栗子今次真係威晒la +﹏+ ~~~

首先我地大部份約左起 ok 等~之後分成兩批~一批坎買野~~~

而另一批就去橫台山先~~我就去橫台山果批~~

我地呢批有我..康..駱駝..雄..gap熹..kayui~~我地去到錦上路果度等埋

大佬..田田同漢~~齊晒之後就出發去球場~~一去到見到個球場冇人~~

梗係要踢返幾腳先 la ^^ 踢左一陣~濤濤..輝爺..佳果d都黎埋~~

之後我地就起左爐先~然後先踢波~~我地分好左隊la~~~

由我帶領果隊就有大佬..輝爺..栗子..田田..gap熹..滇~~

濤濤帶領果隊就有駱駝..佳..康..kayui..漢~~之後就開始大戰la ^^"

一開始我諗住一定係我入波先~~點知比我果隊既輝爺頂入左先=  ="

我果隊就有一個好既開始^^~~~點知 = ="冇幾耐我果隊比對手猛攻~~

仲落後緊~~我就同自己加油~仲同自己講一定要贏呀 >.<" 中場一開波~

我就帶波向前衝~~扭過左幾個後~~我就開始拉弓~一射~點知佳就起我面前一閃~

我地隻腳就雙撞左~我就撞到訓左地下度 = ="~當時果一煞那既疼楚~

間直唔知點形容~雖然我訓左起地下~~但個波依然起我腳下~~~

我就踢去遠柱~~我諗住入緊之際~點知濤一下飛撲~~就比佢救出 >.<

但我隻腳仲好痛~~需要離場休息~~之後我就搵 warner 幫手~~

由於有人跟隊關係~~我地就輸 7:4完半場~~之後就一齊去左 BBQ~

食完野後~我隻腳都冇咩事可以踢埋下半場~~之後我地就絕地反擊!!

終於頻住我地既努力追平左~~好野^^ 我地有機會贏la ^^"~~

點知平手之後仲難打~~我地各有攻守~~不過我地靠佳一球烏龍球~

領先 9:8 ^^" ~雖然呢球係烏龍球~但入得十分之漂亮~個波直飛左上角~

真係超靚@@" 最後我地都以 10:8 獲得勝利 ^^"~~雖然濤果隊輸左~

但我覺得你地已經踢得好好~~冇上次輸 10:0 咁多(串下咀先 ^^")

踢完呢場我地再踢多一場~~點知輸左 >.<" 好采唔係食蛋姐 ^^"

呢場輸你因為我地個後衛佳傷左先輸~之後我坏就一齊搭車番屋企~

今日真係玩得好開心 !!