唉 ..屋企部腦死左囉 =[
宜家刀吾系自己屋企 ..飛左黎YL
遠-_-v
sIuFAT電話打吾通 ..MSN又冇0N
吾知佢系吾系吾系HK ..
系既話好吾開心囉 ..吾同我講
打電話俾佢 ..次次刀系駁左去留言
唉 ..好傷心哇 /_\
情人已背叛你 我是你 己經將她拋棄
最後悔 試過故意對你倍加關心 誰知你竟會抗拒我的慰問
明明相交不深我也上心
最重要 我試過說偶爾也想單身 提醒你不會揹上太多責任 委屈到這樣造作 只想博到同情與好感 我不怕 死心不息愛你 表演討好的雜技 不惜更改性格都想配合你
猜想你最近在服侍別人 仍然一聲不響免太貼身 鬥命長亦鬥寬大 只要忍 冷待我 也要勉強對你笑得開心 如果不想答我永遠不會問 小心到以為能夠 得到報答垂憐我苦心
花心痴心竟然同樣不震撼你