今日…作為修讀有關電影既我……
正確黎講…係讀CINEMATOGRAPHY AND LIGHTING (終於識串)
做左一件應該做既事------買碟睇~
好難得…我買左三套片…片種?
哈…應該全部都係有劇情既溫情片~ (我鐘情嘛~>W<~)
分別係
阿甘正傳 (Forrest Gump) 湯漢斯(Tom Hanks) 主演
賊壇新人王 (Fun with dick and jane) 占基利(Jim Carrey)主演
尋找快樂的故事(Pursuit of Happiness ) 韋史密夫(Will Smith)主演
咁我先分享 Pursuit of Happiness 尼套戲先喇~其實促使我買尼套戲既原因…
就係最近係「魔間傳奇」既韋史密夫吸引我買!果然! 佢冇令我失望…
佢飾演單親爸爸,可惜懷才不遇而生活潦倒,無家可歸,
仲要負起撫養5歲個仔既重擔。究竟點可以係逆境之下,衝破一切障礙呢?
真人真事改篇…活係尼個世界之中…
我仲搜羅左唔同人對尼部戲既「感覺」 大家可以感受下~
copy by yahoo mov : http://hk.movies.yahoo.com/070305/28/2356z.html


 
★★★★★★★★★★★★★★★★★★★ ★★★★★★★★★★★★★★
想不到Will Smith處理這角色處理得這麼好! 他的兒子也是!
很喜歡劇中的一段說話:
Don't ever let someone tell you, you can't do something. Not even me.
唔好比人潑完冷水就唔敢去做,包括我
You got a dream, you got to protect it.
(唔洗驛喇掛 )
People can't do something themselves,
they want to tell you that you can't do it.
人地做唔到,就想你都做唔到
You want something? Go get it.
(唔洗驛喇掛 )
我們生活總是在埋怨,will smith也有.
但他很快就恢復過來.他沒有因為困難而放棄,
因為他明白到很多事還是要去面對.
最後他得到成功.
這套戲真值得令人反思
特別是在溫室長大的我們.
★★★★★★★★★★★★★★★★★★★ ★★★★★★★★★★★★★★
整齣戲塑造出懷舊的感覺,在用色甚至菲林的選用都貼近八十年代,
各場面中所見的如街上的海報,地鐵內環境,士多的陳設都增添說服力.
在後半段的電視旁白也影響我很深,似有意道出電影的主題,
而儘管明知結果是如何,但到Will Smith被取錄的一幕,
看到他兩眼通紅到眼淚流出來,回想起之前他的一切遭遇,"苦盡甘來"的一刻,
我也不禁跟他一起流出淚來.全部電影中流露出的不單是親情,
還有不肯放棄夢想的意志,比起情情愛愛的情節來得更有意思.
★★★★★★★★★★★★★★★★★★★ ★★★★★★★★★★★★★★
呢套戲唔係講親情,而係講一個人的堅持。
睇完套戲,我同朋友都有問自己一個問題:「如果係我的話,我係咪已經自殺死左?」
當老婆要走,無錢交租,我會唔會放棄個仔?
當我咩錢都無,一份無保證,為期六個月的免費intern,我會唔會做?
當我每日捱飢抵餓,仲要日頭返工,夜晚讀書,星期六日拎住部40磅的機周圍Sell時,
我會唔會放棄?
當我全副身家只剩USD21.3,連埋個仔要捱一個月,無地方住,無野食,我會點?
如果係我的話,我真係無可能捱到落去........Christ選擇訓?所都要捱落去,
而且一定要同個仔一齊去...........而且重
大的壓力下,
仍然要笑容可掬地面對所有Potential
Client,仲有果d當佢無到的現職Staff,
努力爭取表現..到最後更要賣血先可以維持身計,但仍然咬實牙關,捱落
去.....
一邊睇,一邊覺得佢好慘,一邊諗起自己有幾幸福。
我人生中遇過的所謂挫折...........真係無得比........最多只不過係學業上的,
最多只不過係未搵到野做工作上,而且,只是未如理想,未能盡如人意...........
Christ Gardner係咁大壓力下,仍然可以堅持,所以,佢有今日的成就.......
我自己呢?
或者,我唔係一個有能力去搵幾千萬的人,或者,我唔係一個EQ高到爆的人.....
但係........或者,我係一個有能力去搵幾百萬的人呢?而且,我的銀行戶口有的,
唔止21.3.........我可以去競爭的本錢,比Christ Gardner更多!
如果,只係因為眼前小小的未能盡如人意,就輕易放棄的話,太唔值得,太唔值得啦!!!
有好多感受,無法用言語表達,大家睇過就會明白,
真係Highly recommend比所有人睇!!!!!
因為,我真係上左超級Impress的一課。
★★★★★★★★★★★★★★★★★★★ ★★★★★★★★★★★★★★
同意嗎? (吓?我都未睇…)
未睇…咁就D去買la...或者…問我la..
我都有好多「感覺」架~

|