#阿甘小傳#
日後 儘量別教今天的淚白流

留低 擊傷你的石頭 從錯誤裡吸收
sillyboy2005
暱稱: 狂人
性別: 男
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2008-11-18
2008-10-27
2008-10-04
2008-10-02
2008-09-28
文章分類
全部 (428)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
clock
日誌統計
文章總數: 428
留言總數: 363
今日人氣: 27
累積人氣: 11068
站內搜尋
2007 年 11 月 25 日  星期日   晴天


2007-11-25 分類: 未分類

 

遙遙默路…使我平靜… 漆黑的殘影給我反思…歎息…

come on....又來了……

 

渴妹妹症又蠢蠢欲動了…

莫非我…真係………kaaaaaaa

 

小心… 

2007 年 11 月 23 日  星期五   晴天


2007-11-23 分類: 未分類

有感而發   不喜勿插

 

以下內容涉及大量粗俗字句…凡心智低B者,請與家長陪同收看…敬請留意  PG

 

************************************************

l think  /個人黎講/對我來說……

若想其他人尊重自己,必先尊重他人

若想其他人信任自己,必先信任他人 

若想其他人視自己係朋友,必先視他人係朋友

 

 

你對人好    大部份人都會對返你好

我堅信的

 


相反……亦然…


*************************************************

 

討厭人不認真    卻自命認真

討厭人很渺小    卻自命偉大

吹甚麼牛…自吹自擂…最終只會惹人諷笑…因為不是事實…

縱使年歲逐年增添…但有些人的思想亦可以與實際年齡不相符…俗稱「低B」

你究竟付出過有幾多?   貢獻又有幾多?    諻論自己地位超然?   可笑~

謬論! 

 

拜托…眼光放遠些…別再引我笑了…笑得多很容易出皺紋的…

 

 

可能係串左D…但尼D亦都係善意既忠告   同埋 惡意既發洩 ^_^

 

 


2007 年 11 月 19 日  星期一   晴天


2007-11-19 分類: 未分類

 

 

死!!愈黎愈黎MK…… 

2007-11-19 分類: 未分類

 

讚我丫~我好鐘意比人讚

 

 

今日由六點      打左一場半既半場(比人打斷\./)  

再打左一場31分既全場(好耐耐耐耐冇打全場)

再自己練左陣波……竟然唔覺得好攰喎~

平時既我…打左一兩場已經攤左係地度典黎典去架喇…莫非我體能勁左?  哈~讚下我喇~

期間東爺打左2分鐘度好似撻生魚咁撻左落地下度…噢…好傷…好彩係左手炸……

 

 

之後同小威去搵野食…一.一行行行~搵極都搵5到岩心水……

天啊…想搵餐晏仔食姐……咁絕?

於是忍無忍之下…唔忍喇~用左5蚊大元搭小巴殺去荃灣南豐……

去左間野到(sor...冇睇招牌)

食左個25蚊既「滋慾」飯~平靚正~下次帶你去丫

 

 

食飽飽…下一站…射波…(下???食完即打??」

哈哈~係就係射波嘞…不過去左悅來機鋪~射一蚊波~ya!頭一次突破300分~手風順……

之後玩督督機…比百萬富翁屈機……隊銀落海~><傷

再之後玩網球~好玩~下次再挑我機丫~羅威~哈…一蚊…打到傻

食到傻…下一站…打波…(下???打完又打??」

哈哈~真係打波果種牙…去左附近既東亞…同羅威鬥鎖匙圈~win~

haha..成功呃左罐「豬lee腥dee」

打到熄燈~34巴士丫唔該~

 

 

返到屋企…再次暴飲暴食(做乜5肥架…陰公…)

同威傾訂波衫D野~討討討論論論……

大家幫下眼丫~

 

 

我就鐘意尼兩款la...

 




 

 

其他

 

羅威 推介↑(口味怪= =)

 

 

 

 

 

最後...

 

 

 

讚我丫~我好鐘意比人讚

 

 

 

 

 

2007 年 11 月 15 日  星期四   晴天


2007-11-15 分類: 未分類

正經D喇好心…唉