#阿甘小傳#
日後 儘量別教今天的淚白流

留低 擊傷你的石頭 從錯誤裡吸收
sillyboy2005
暱稱: 狂人
性別: 男
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2008-11-18
2008-10-27
2008-10-04
2008-10-02
2008-09-28
文章分類
全部 (428)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
clock
日誌統計
文章總數: 428
留言總數: 363
今日人氣: 40
累積人氣: 11081
站內搜尋
2008 年 5 月 1 日  星期四   晴天


2008-05-01 分類: 未分類

我既利物浦牙…………… 

2008 年 4 月 30 日  星期三   晴天


2008-04-30 分類: 未分類

 

 

 

忙忙忙…驀然回首 ….好像很久沒與你聯絡了…

還有你們....

 

沖昏了 

 

 

2008 年 4 月 27 日  星期日   晴天


2008-04-27 分類: 未分類

 

朝早唱k…早左少少到…等左三個字到係自己一支公企左係度…

終於明白到等人係幾咁辛苦…所以我以後都唔想遲到喇~唔想...

谷住一肚氣…拿拿林上到K房點左首「我是憤恕」發洩下~

聲沙力竭左一大輪…

呼~~

 

 

 

今日死左去踼波...守龍……奇怪地…實入既波就救到……

冇可能入既波就偏偏比佢入左.....=0= 

失左8球…ha... 比歐文鬧死><

 

 

 

冇人理

自娛

自強 

 

 

 

 

2008 年 4 月 26 日  星期六   晴天


2008-04-26 分類: 未分類

 

係人地眼中…我永遠都係大唔透    我唔鍾意咁

 

今日自己個天總係灰灰沉沉…係你唔多理我?   哈~

 

海藍真係好得意~成日氹到我笑~原來大笑完第二日會死的~

 

今日打波…同慶文 +一班細路仔一齊射波~佢地d純真不經意咁展露出黎…

我同慶文都會心微笑了…

可以既話…我唔想理成年人既野…諗得多…總係令人勞累…煩煩的~

 

可能係祂安排….三年前  同一個時間…同一個地點...我遇見denise  

三年後今天…我倆重遇...

哈…又係打緊波…言談間…我好想問佢一句…「喂~我有冇變到啊?」

喂~我有冇變到啊?

喂~我有冇變到啊?

 

2008 年 4 月 25 日  星期五   晴天


2008-04-25 分類: 未分類

 

 

竟做好人好唔好? 我係咪太過好人? 其實我係咪一個好人?

好人有咩定義? 係咪唔煙 唔賭 唔嫖 唔做黑社會就算係個好人?

定係凡事先要為人著想  唔會傷害人感情 先叫好人?

如果答案係後者既話。。咁。。我終於明白點解世界上好人會成為頻臨絕種生物了~

以下有d例子

 

 

壞人: 

做人難,做好人仲難 

忠忠直直,終需乞食 古古惑惑,飛皇騰達

人善被人欺,馬善被人騎

入山不怕傷人虎,只怕人情兩面刀

人往高處走,水往低處流 

人不為己,天誅地滅

識時務者為俊傑

窮在路邊無人問, 富在深山有遠親

我沒飯吃,你不會肚餓

鳥惜羽毛虎惜皮,為人處世惜臉皮

各家自掃門雪

無毒不丈夫,最毒婦人心

有仇不報非君子

執輸行頭,慘過敗家

君子報仇,十年未晚

人為財死,鳥為食亡

良禽擇木而棲,賢臣擇主而事

寧我負天下人...休教天下人負我

 

 

好人: 

人善人欺天不欺

人人為我 我為人人

天無絕人之路

善有善報,惡有惡報

 

 

以話…做好人既人唔多…會唔會有人咁傻去做一d壞人唔會做既事先? 

 

問下自己, 你為過其他人附出過d乜野,先唔好諗人地為自己附出過d乜。

得之於人者 太多

出之於己者 太少

 

到目前為止…我認識有好多人…但我覺得佢好人既人真係寥寥可數

我認為好人係...... 

 

肯蝕底 朋友生日 有邊d人會自發性去為朋友搞生日 買禮物  安排節目,

                仲要call人問下夾唔夾禮物~當然絕大機會都係個搞手出哂喇~夾錢? 嘥氣喇~

 

捱義氣 你有fd成績差想搵你幫拖補習,你其實本身都忙忙地,又累又剩,

                     你會唔會出黎幫佢補幾個鐘?   仲要條友仔點極都唔明…又懶又剩…

                   或者…一D野…個個都唔做,但件事又需要有人搞…你會自告奮勇去搞?
 

超級容忍    如果你有D朋友約親都遲到…間唔中放下飛機仔,

                            又間唔中整野杰野比你執手尾…

                         你仲可唔可以忍住唔鏟佢…仲可以好平心靜氣咁話唔緊要喇… 

 

一個所謂既好人…又要蝕底,又犧牲時間 冇錢收去幫人…有時仲要容忍、包容其他人…

 將人地既事當成自己事…但有苦自己知… 

 

你會唔會去做  同埋   你又做唔做得到?