告急
究竟做好人好唔好? 我係咪太過好人? 其實我係咪一個好人?
好人有咩定義? 係咪唔煙 唔賭 唔嫖 唔做黑社會就算係個好人?
定係凡事先要為人著想 唔會傷害人感情 先叫好人?
如果答案係後者既話。。咁。。我終於明白點解世界上好人會成為頻臨絕種生物了~
以下有d例子
壞人:
做人難,做好人仲難
忠忠直直,終需乞食 古古惑惑,飛皇騰達
人善被人欺,馬善被人騎
入山不怕傷人虎,只怕人情兩面刀
人往高處走,水往低處流
人不為己,天誅地滅
識時務者為俊傑
窮在路邊無人問, 富在深山有遠親
我沒飯吃,你不會肚餓
鳥惜羽毛虎惜皮,為人處世惜臉皮
各家自掃門雪
無毒不丈夫,最毒婦人心
有仇不報非君子
執輸行頭,慘過敗家
君子報仇,十年未晚
人為財死,鳥為食亡
良禽擇木而棲,賢臣擇主而事
寧我負天下人...休教天下人負我
好人:
人善人欺天不欺
人人為我 我為人人
天無絕人之路
善有善報,惡有惡報
所以話…做好人既人唔多…會唔會有人咁傻去做一d壞人唔會做既事先?
問下自己, 你為過其他人附出過d乜野,先唔好諗人地為自己附出過d乜。
得之於人者 太多
出之於己者 太少
到目前為止…我認識有好多人…但我覺得佢好人既人真係寥寥可數
我認為好人係......
肯蝕底 朋友生日 有邊d人會自發性去為朋友搞生日 買禮物 安排節目,
仲要call人問下夾唔夾禮物~當然絕大機會都係個搞手出哂喇~夾錢? 嘥氣喇~
捱義氣 你有fd成績差想搵你幫拖補習,你其實本身都忙忙地,又累又剩,
你會唔會出黎幫佢補幾個鐘? 仲要條友仔點極都唔明…又懶又剩…
或者…一D野…個個都唔做,但件事又需要有人搞…你會自告奮勇去搞?
超級容忍 如果你有D朋友約親都遲到…間唔中放下飛機仔,
又間唔中整野杰野比你執手尾…
你仲可唔可以忍住唔鏟佢…仲可以好平心靜氣咁話唔緊要喇…
一個所謂既好人…又要蝕底,又犧牲時間 冇錢收去幫人…有時仲要容忍、包容其他人…
將人地既事當成自己事…但有苦自己知…
你會唔會去做 同埋 你又做唔做得到?
|