我受夠喇!! 我係咪真係咁好蝦? 係咪真係咁好蝦?
係咪肯蝕底D…就係乜都要入我數???
講真我真係唔會太計較D乜野~
套片係我自發性話去拍、話去剪~有冇錢我都會去做~
我唔係睇錢做人~睇錢既 我就唔會做義工!
係 ~! CM ~我係收左錢~理應更加落力去剪片~但我有剪丫~
我係有良心! 我應承左話去剪~我點都會交貨~但你明唔明啊~有好多野你係未知架~
我都要返學架~我之前要係咁考試架…我放5:30 pm 我都照搭一個鐘車~捱住肚餓過黎LA..
我下下都10點幾先走…你又知唔知啊~又有好多次我落到黎,有人霸住部剪片電腦,我剪唔到,
白行一趟,你又知唔知啊?? 冇人開門,我食白果 ,你又知唔知啊??
係!我係格仔茄,係攝影組,但唔係好熟剪片唔係罪黎架...我又唔係成日用…
OK~係~~我唔識用d軟件…我咪去學囉~學都要比時間架~我唔想交行貨都有錯??
仲有d剪片錢唔係我一個人要哂架~仲有一個人平分架~
到頭來,你係剪片房見得到最多既人係邊個AR?
個300蚊 比D車費啊、夜晚食飯錢都扣得七七八八喇…
我為錢,我就唔會咁落力去剪喇! 我為d乜姐!?
我唔介意由我一個人捱義氣啊!!但我係介意點解由始至終都係得我一個肯去捱義氣!!
整片如是,整Board如是,做義工如是,搞義工組如是! 一年復一年...
我仲要撐到幾時? 堅持到幾時?
今日我本來要溫書,我星期一考英文,但我又再一次捱義氣神咁早去側魚涌,我今次好驚遲到~
所以我起早身~早出門口,早到三個字去到! 但仍然有人放飛機,咁我可以點?
硬住頭皮睇完個show…諗住拿拿林諗住返屋企溫…但又諗起聽日中心乜Q報名日,
我想v-net套片聽日有得播~
於是又返左去葵芳,想剪埋d手尾佢…撞見cm話急召義工帶蕭明…咁.遇到咁. 我又可以點?
幫! 帶完蕭明六點幾又返中心,終於可以剪,搞搞搞,搞到11點,正當我大功告成之際,
我禁save all尼個濟…頂!!部腦輕機…乜都冇哂…我又可以點啊?
即管笑我…話我~ 話我死蠢丫~唔識拒絕~話我懶丫~咁耐都未剪很掂~
但你地又知幾多? 明白幾多?
好辛苦啊…我做咩要搞到自己咁辛苦… 咁多野煩?
我都只係個普通人…吃力不討好…冇個有心! 仲可以搞d乜?
講真…有邊個會肯去關心個組、主動去承擔? 哈....
有熱誠…肯犧牲…會負責任… who?
火都熄左一大半…喇
好人都做夠?
唉…激死!
|