是日一歌
最近成日會或者唱聽許志安既前程錦繡,可能對D歌詞有感覺喇~
哈~係咪人大左,總係會鐘意回望過去,諗返以前~
睇下自己過去既日子,做過D咩,得到過D咩~又失去過D咩呢?
回憶~總會有D開心,失意,總有D會令你感觸.....
那年一起靜坐抗議
那年一起玩物喪志
那年一起暗戀 然後失戀了默默扶持
那年班長競選 才學會政治
當走進大社會 奉獻少 罵戰多
相識接着拆伙 朋友仔沒有幾個 幾個
敵人很多 少一個不算少 多一個都太多
當初唱字母歌 學會的未算多
終於領悟更多 人跌倒又上一課 一課
校門即使逐一給光陰上鎖
都緊記當初
某人新婚席上再見
笑容顯得特別靦腆
那年一起 嗌交 無奈今天已靜默無言
我們交出那款循例性笑臉
當走進大社會 是與非 右與左
當中價值太多 朋友仔沒有幾個 幾個
聚頭不多 推搪有工作多 多親切都變疏
不想唱勵志歌 勵志歌 勵志麼
彼此背負太多 隨每天習慣經過 經過
為誰奔波 獲得比當初再多 比不上當初
當走進大社會 奉獻少罵戰多
相識接着拆伙 朋友仔沒有幾個 幾個
敵人很多 少一個不算少 多一個都太多
當初唱字母歌 學會的未算多
終於領悟更多 人跌倒又上一課 一課
夕陽之歌 剩低這一首輓歌
有感覺~你覺得我好唔正經…甚至乜冇辦事效率…
無奈今天已靜默無言
唔知點解……
如果真係咁既話…
咁我唯有收起少少笑容…「正經」比你觀賞下……
唔知大家會唔會 開心D 欣慰D
其實我可以咁做
|