#阿甘小傳#
日後 儘量別教今天的淚白流

留低 擊傷你的石頭 從錯誤裡吸收
sillyboy2005
暱稱: 狂人
性別: 男
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2008-11-18
2008-10-27
2008-10-04
2008-10-02
2008-09-28
文章分類
全部 (428)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
clock
日誌統計
文章總數: 428
留言總數: 363
今日人氣: 15
累積人氣: 11056
站內搜尋
2008 年 5 月 21 日  星期三   晴天


2008-05-21 分類: 未分類

 

嘿!

 

知子莫若母   我牙媽成日話我係洗錢王 n。n  我依家反省過之後都覺得有點兒羞愧~

賢哥仔話齋兄弟數…唔洗計咁盡既……咁我又會諗…朋友數就話尼次你請下我…下次我請返你…

咁屋企呢…? 上半世阿爸阿媽要供爆你。。。下半世你就要照顧佢地…?

聽起黎好似都幾岩… 

係咪 阿爸阿媽養到你大個仔、有自立能力 就任務完成呢?

又好似有道理喎……

 

但我之後醒起一句話…

「係父母眼中,自己既子女永遠都係細路」

 

 

我:「....................」

 

 

 

 

--------------------------------

 

左溫英文之外…我終於睇完福音書頭三個…仲差阿john…進步真慢…漸愧…

 

 

 

***********************

班同學唱左6個幾鐘K…沙哂…仲有d絕密片段未曝光…唉…當relax下喇…

某人:「又唔溫書…又去洗錢」 

 

。。><。 。

 

 

顛佬… 

 

 

2008 年 5 月 19 日  星期一   晴天


2008-05-19 分類: 未分類

是日一歌

 

近成日會或者唱聽許志安既前程錦繡,可能對D歌詞有感覺喇~

哈~係咪人大左,總係會鐘意回望過去,諗返以前~

睇下自己過去既日子,做過D咩,得到過D咩~又失去過D咩呢?

回憶~總會有D開心,失意,總有D會令你感觸.....

 

 

那年一起靜坐抗議
那年一起玩物喪志
那年一起暗戀 然後失戀了默默扶持
那年班長競選 才學會政治

當走進大社會 奉獻少  罵戰多
相識接着拆伙 朋友仔沒有幾個 幾個
敵人很多 少一個不算少 多一個都太多

當初唱字母歌 學會的未算多
終於領悟更多 人跌倒又上一課  一課
校門即使逐一給光陰上鎖
都緊記當初

某人新婚席上再見
笑容顯得特別靦腆
那年一起 嗌交 無奈今天已靜默無言
我們交出那款循例性笑臉


當走進大社會 是與非  右與左
當中價值太多 朋友仔沒有幾個  幾個
聚頭不多 推搪有工作多 多親切都變疏

不想唱勵志歌 勵志歌 勵志麼
彼此背負太多 隨每天習慣經過  經過
為誰奔波 獲得比當初再多 比不上當初

當走進大社會 奉獻少罵戰多
相識接着拆伙 朋友仔沒有幾個 幾個
敵人很多 少一個不算少 多一個都太多
當初唱字母歌 學會的未算多
終於領悟更多 人跌倒又上一課 一課
夕陽之歌 剩低這一首輓歌

 

 

有感覺~你覺得我好唔正經…甚至乜冇辦事效率…

無奈今天已靜默無言

唔知點解…… 

 

如果真係咁既話…

咁我唯有收起少少笑容…「正經」比你觀賞下……

 

唔知大家會唔會 開心D  欣慰D

 

其實我可以咁做

 

 

 

2008 年 5 月 17 日  星期六   晴天


2008-05-17 分類: 未分類

 

 

日整天於家~溫溫下書醒起我想拍打波片~

於是就睇左套之前惡評如潮既「功夫灌籃」

老實講~我好鐘意一切有關籃球既野…老實講~睇尼套野…

我忍唔到手要邊睇邊飛out…

基本上…尼套戲係掛羊頭賣狗肉…D人根本係度玩雜耍……

 

我睇完之後…

第一句係what the xxxx…

第二句係「尼套係我一生之中睇既戲中最差既一套戲」

最差既一套竟然係講籃球…心酸…

想知幾爛…可以睇下,當訓練下耐性…挑戰容忍尺度…

 

尋晚睇「畢業生」有驚喜~小達達冇介紹錯…A

「功夫灌籃」?    不願致評......U

 

 

 

 

 


2008 年 5 月 16 日  星期五   晴天


2008-05-15 分類: 未分類

 

日肥成廿歲生日…計計手指…我識佢同東爺已經有十幾年…

哈哈~真係由細玩到大…青梅竹馬~

但係作為死黨既我,今日係佢廿歲大關口,我冇咩點同佢搞~

所以我特地整左d小心意~

送比你~ 肥成

 

 

 

 

當年情











 

 

 

 

當年情
古巨基
 
能見你哭的多數是我
讓我擁抱伸手救助
隨即去通宵唱歌

無數的銘心刻骨經過
十次佳音一起慶賀
隨手機分擔過痛楚

而當初 值得想起太多時代正像你親手分給我
結伴去闖過

榮幸共你做老友 (多得這一個好友)
從小深交的真少有 (一生也想擁有)
從頭被你認識透 (一早都給看透)
我若皺眉頭 你便說原由
這樣的好友 (有一個都足夠)
能夠識一個(都夠)*

 
 

 


 

由衷地向你地講
榮幸共你做老友

從小深交的真係好少有
我一生都想擁有

 

生日快樂 

 

2008 年 5 月 13 日  星期二   晴天


2008-05-13 分類: 未分類

 

假放到麻木~     醒來…又覺………無事做 ……(但明明有好多野做)

 

啊啊啊啊啊啊~~

鼻子總是酸酸的…閒來又會乾咳幾聲……這就是我近幾星期的身子狀況…

 

瘦弱既身軀繼續瘦弱…不安既心情依舊不安

無聊

渾渾噩噩

 

----------------------------------

很喜歡這首歌~唱出我心情

 

 

 


想你 - BEYOND



曲︰黃貫中

詞︰周耀輝

編︰BEYOND



為何又一天 仍未與我通電 感覺太縣疑

為何難啟齒但偏偏想你知

徬徨又一天 期待見你一面 走到你門前

誰人陪身邊是否可講我知



*這一刻我千百樣心思 不過兩個子

你叫我如此



#想你 你叫我太歡喜

裝不出不羈    巴不得一起

想你 你叫我怎心死

只想今晚擁你入懷 細說舊夢



從前曾失戀 曾話過已長大 不再少年時

明明曾識穿再不單思暗戀



*這一刻我千百樣心思 不過兩個子

你叫我如此



#想你 你叫我太歡喜

裝不出不羈    巴不得一起

想你 你叫我怎心死

只想今晚擁你入懷 細說舊夢


 

 

 

 

全部都中哂~共鳴 ~~共鳴 ~~共鳴 ~~共鳴 ~~共鳴 ~~